Pasient Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 The Big Bang Theory 1 Sesong (pågående) Episode Guide - Imdb Handling Dette er en sitcom, som omhandler to hardcore nerder, Sheldon og Leonard. En dag flytter den vakre Penny inn i naboleiligheten, og Leonard faller pladask for henne. Min mening Dette er en av de beste sitcomene jeg har sett. Selv om humoren kan være litt vel "geekete" for noen av og til, så er dette en serie jeg absolutt vil anbefale Støttes! Har begynt på første sesongen nå, og jeg lo som faen etter 5 minutter. Gleder meg til og fortsette ^^ Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 The Big Bang Theory 1 Sesong (pågående) Episode Guide - Imdb Handling Dette er en sitcom, som omhandler to hardcore nerder, Sheldon og Leonard. En dag flytter den vakre Penny inn i naboleiligheten, og Leonard faller pladask for henne. Min mening Dette er en av de beste sitcomene jeg har sett. Selv om humoren kan være litt vel "geekete" for noen av og til, så er dette en serie jeg absolutt vil anbefale Støttes! Har begynt på første sesongen nå, og jeg lo som faen etter 5 minutter. Gleder meg til og fortsette ^^ Gled deg til episode 9, begynnelsen der er den mest genial begynnelsen jeg noen gang har sett :D Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Begynner på 4 nå "Score 1 for liquor and poor judgement" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Noe innlegg fra tråden Brukernes anbefalte tv-serier har blitt flyttet over hit. (Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Serien "The Wire". Den er dritbra. Det er litt gangsterrelatert, men man får litt innsikt over "the projects" i USA. Det er mye sånt der. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Noe litt artig er at Jax(Charlie Hunnam) spilte han som døde i hooligans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå