Gå til innhold

Brukernes anbefalte serier: Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

hvor får man kjøpt oz på lovlig vis?

5830317[/snapback]

Man finner de i de fleste amerikanske nettbutikker (amazon, dvdpacific, deepdiscountdvd m.fl), men hver sesong koster minst 40$ og havner dermed over mva-grensen (80,- + 25%).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Bra med serie anbefalle tråd :) Eg kan vell fint kalles for "hektet" på både lost, prison break, my name is earl og surface... alle som e vidt forskjellige serier da.. eneste likheten e at Lost, surface og PB klarer å holde oppe ett så fantastisk spennigs nivå :) begynnte å følge med på surface ganske nylig og har vell sett 13 episoder på 3 dager.. gleder meg villt til eg e ferdig med arbeid i morgen til å se de to siste som finns til nå :) Kan anbefalle denne til alle

Lenke til kommentar
Everybody Hates Chris

IMDB

0 Sesonger

http://fox30.com/grfx/7-05ehc.jpg

Det går på TV2 Zebra vær Søndag klokka 21.00

Her er det mer info om serien.

----x8----

Har sett en del episoder, Anderledes humor noe som er positivt :thumbup:

http://www.upn9.com/images/everybody_hates_chris.jpg

5978218[/snapback]

Jeg synes at du burde skrive medi dine egne ord hvorfor den serien er anbefalt. Det blir så kjedelig å lese en lang tekst på engelsk om denne serien. Det er tross alt du som anebefaler serien. ;)

Roman :)

Endret av KGB-
Lenke til kommentar

Takk for tipset ang. Entourage. Jeg likte det faktisk veldig godt :)

Har sett de tre første episodene siden klokken 24, skulle ønske flere var ferdige. :) Jeg liker godt hvordan det på en måte gir et innblikk i deres verden, uansett hvor far off det kan være i forhold til virkeligheten!

Skal definitivt følge med videre. Hvor ble det av hunden de kjøpte i første episode BTW? Den var jo SÅÅÅ fet!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ærlig talt: Hva har Tøydokke Anna å gjøre i en anbefalingstråd for serier, og hvor lista er lagt litt høyt? Tråden skal jo inspirere folk til å oppdage nye serier, og helst den typen serier som har en handling fra første til siste episode men uten at det er såpeopera. Hvor kommer Tøydokka inn her? Ingen som gjorde noe da jeg raporterte den heller...

Lenke til kommentar

Smak og behag. Jeg verdsatte den serien og anbefaler den følgelig. Bare fordi du ikke liker den, så betyr ikke det at den ikke kan være i tråden der. Det står ikke at det er forbudt å legge inn noe sånt heller, noe moderatorene antakelig var enige i.

Endret av cun
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ja, jeg har skjønt det. Hehe!

Jo større skjermoppløsning man har, jo mer rotete ser det ut. Tenker med grøss og gru på hvordan folk bygde hjemmesider før i tiden (enkelte gjør det nå også) der alt var sentrert bare fordi noen hadde oppdaget at "ja her er det en funksjon jeg kan bruke".

Semantikk og enkelhet er noe jeg iallefall sverger til, men alle har forskjellig smak. Måtte senter-elementet dø!

Edit: Statuerer et eksempel

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...