thaldo Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Mulig jeg røper mye om meg selv med dette men: Har kjøpt Lian-Li PC6070BSCAND samt en MIST 500W. Fikk av bakplaten og dyttet inn PSU'en bakfra. Men det sklir egentlig bare videre inn. Er det noe som skal stoppe den i og vare skli videre inn i PC'en. Eller bør den stoppe kant-i kant Takker for tips Hilsen Tom-Ikke-så-fingernem-men-prøver .... Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Enkelte kabinetter har en plate bak, som du fester PSU i, og så fester du denne platen i kabinettet igjen, kan være noe sånt du har? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det kunne kanskje hjelpe med noen bilder? Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Du skal skru den fast i platen bak det skal være noen hakk der på kanten hvis du var i alle fall demonstrert sånn der hvor jeg leste...(leste ikke at NorthWave hadde sagt dette før) Endret 15. mars 2006 av Computerwolf Lenke til kommentar
thaldo Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Dere har så rett så rett hadde jeg tatt meg mer tid å kikket så kansje jeg hadde sett det. Takker så mye. Føler på meg at jeg kommer kansje med fler spørsmål før denne PC'en er ferdig ... he he Tom Endret 16. mars 2006 av thaldo Lenke til kommentar
thaldo Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Nok et ganske sikkert dumt spørsmål. Vifta på PSU'en skal den peke opp eller ned. Opp så er det veldig liten plass over viften så jeg tenkte at ned må være bra....?? Tom Lenke til kommentar
bnodland Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 med mindre du lager hull i kabinettet over psuen, så vil jeg anbefale deg å montere den med viften ned har det samme kabinettet og psuen. ser ikke helt perfekt ut, men virker perfekt :-) Lenke til kommentar
thaldo Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Takker nok en gang for gode, og ikke minst kjappe, svar ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå