Gå til innhold

Grusom film om hvordan folk tar skinnet av små dyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er helt naturlig å spise klov- og hovdyr.

5759186[/snapback]

? det er helt naturlig å gå i pels også.

Forresten, kjenner du igjen noen egenskaper ved dyret du spiser når du spiser burger på mcdonald eller har det blitt mishandlet til det ugjenkjennelige?

 

neanderthal%20man.jpg

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar

Hadde jeg vært der, hadde jeg ikke nølt ett sekund med å trekt av avtrekkeren,

for slikt er noe av det som provoserer meg mest..

 

De flår jo dyrene levende!

Det er DE som skulla ha blitt flådd!

De ler jo når de torturerer de stakkars forsvarsløse dyrene,

 

 

Hadde jeg vært verdenshersker skulle slike folk ha blitt stilt opp mot en vegg, og fått ei kule i bakhodet.

Lenke til kommentar
Det er helt naturlig å spise klov- og hovdyr.

5759186[/snapback]

? det er helt naturlig å gå i pels også.

Forresten, kjenner du igjen noen egenskaper ved dyret du spiser når du spiser burger på mcdonald eller har det blitt mishandlet til det ugjenkjennelige?

 

neanderthal%20man.jpg

5759907[/snapback]

 

I dag som det finnes billigere, og mer humane metoder å kle seg enn pels er det ikke nødvendig. Det er heller ikke naturlig, mtp. at mennesker opprinnelig kommer fra regnskogen i Afrika, og først begynte å bevege seg nordover for et par tusen år siden.

Lenke til kommentar
I dag som det finnes billigere, og mer humane metoder å kle seg enn pels er det ikke nødvendig. Det er heller ikke naturlig, mtp. at mennesker opprinnelig kommer fra regnskogen i Afrika, og først begynte å bevege seg nordover for et par tusen år siden.

5759986[/snapback]

i dag går det fint an å bli mett uten å spise døde dyr også. Videre er det feil av deg å si at det ikke er naturlig (det har vært naturlig i alle tider hvor klimaet har krevd det, også etter at andre tekstiler ble introdusert), og hva med eskimoene f.eks. ? Det har "alltid" vært naturlig for dem å gå i skinn & pels. Hadde ikke menneskene i Afrika noen klær på seg? Disse menneskene hadde vel forøvrig mye skarpere tenner enn oss slik at de kunne tygge bedre :p Videre tror jeg du bommer heftig på "et par tusen år siden" meldinga di :!: Endret av modellmakt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...