VegardStr Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp?video=fur_farm se denne på eget ansvar, rett og slett grusomt. er det egentlig mulig å være så slemm mot dyr egentlig, slike folk burde blitt henrettet, eller flådd på akkurat samme måte som dyrene. Endret 15. mars 2006 av vegis Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Litt drøyt ja. Burde ha tatt i litt mer under dengerunden slik at de hadde strøket med før de havnet opp ned. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Det var helt forjævlig mildt sagt skulle ha skutt dem på stedet!! Orka ikke og se hele engang Endret 15. mars 2006 av shadow of darknes Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 burde ikkje dengt dei i det heletatt, dei kan gi dyrene støt. minus pol opp i rompen, og pluss pol i munnen. så strømm på. død på 0,1sek. Lenke til kommentar
trøls Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det var helt forjævlig mildt sagt skulle ha skutt dem på stedet!! Orka ikke og se hele engang 5758562[/snapback] Dyrene, ja? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det var helt forjævlig mildt sagt skulle ha skutt dem på stedet!! Orka ikke og se hele engang 5758562[/snapback] Dyrene, ja? 5758681[/snapback] Dyrene ja men de som gjorde det og (nesten) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Pelsproduksjon er jævlig, helt klart. Men vet du hva som skjer på gilde slakterier? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Pelsproduksjon er jævlig, helt klart. Men vet du hva som skjer på gilde slakterier? 5758845[/snapback] Regner med at de skyter dem eller gir de gift eller noe sånt og ikke bare begynner og hugge løs på dem Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Pelsproduksjon er jævlig, helt klart. Men vet du hva som skjer på gilde slakterier? 5758845[/snapback] Regner med at de skyter dem eller gir de gift eller noe sånt og ikke bare begynner og hugge løs på dem 5758881[/snapback] dei gir dyrene ecolio gift Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg forakter de som kler seg med dyrepels Ei på jobben sitter hver vår å snakker om at nå skal pelsen på vinterlagring. Ikke bare er det ufyselig med tanke på hvordan dyrene blir flådd, men dise store kåpene de gamle damene kler seg i (og medfølgende pels "hatt") finnes ikke pene i det heletatt... Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Huff, for en ekkel film. Pelsproduksjon er noe svineri. Orka ikke hele jeg heller... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Motbydelig behandling av dyr! Neste hundrelappen til et godt formål gir jeg til NOAH- for dyrs rettigheter. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Pelsproduksjon er jævlig, helt klart. Men vet du hva som skjer på gilde slakterier? 5758845[/snapback] Det er helt naturlig å spise klov- og hovdyr. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hvorfor i helvete må de fås levende?! Blir så provosert Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Det er helt naturlig å spise klov- og hovdyr. 5759186[/snapback] ? det er helt naturlig å gå i pels også. Forresten, kjenner du igjen noen egenskaper ved dyret du spiser når du spiser burger på mcdonald eller har det blitt mishandlet til det ugjenkjennelige? Endret 15. mars 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hadde jeg vært der, hadde jeg ikke nølt ett sekund med å trekt av avtrekkeren, for slikt er noe av det som provoserer meg mest.. De flår jo dyrene levende! Det er DE som skulla ha blitt flådd! De ler jo når de torturerer de stakkars forsvarsløse dyrene, Hadde jeg vært verdenshersker skulle slike folk ha blitt stilt opp mot en vegg, og fått ei kule i bakhodet. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det er helt naturlig å spise klov- og hovdyr. 5759186[/snapback] ? det er helt naturlig å gå i pels også. Forresten, kjenner du igjen noen egenskaper ved dyret du spiser når du spiser burger på mcdonald eller har det blitt mishandlet til det ugjenkjennelige? 5759907[/snapback] I dag som det finnes billigere, og mer humane metoder å kle seg enn pels er det ikke nødvendig. Det er heller ikke naturlig, mtp. at mennesker opprinnelig kommer fra regnskogen i Afrika, og først begynte å bevege seg nordover for et par tusen år siden. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg forakter de som kler seg med dyrepels 5759132[/snapback] Jeg regner seff med du ikke er hyklersk og har overhodet ikke noe skinn/lær i garderoben din, enten det nå er jakke, belte eller sko. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Orket ikke se spessielt mye av det der. Men alle holder da ikke på slik? edit. så litt mer, fy fean så jævlig. De kara fortjener samme treatment. Endret 15. mars 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) I dag som det finnes billigere, og mer humane metoder å kle seg enn pels er det ikke nødvendig. Det er heller ikke naturlig, mtp. at mennesker opprinnelig kommer fra regnskogen i Afrika, og først begynte å bevege seg nordover for et par tusen år siden. 5759986[/snapback] i dag går det fint an å bli mett uten å spise døde dyr også. Videre er det feil av deg å si at det ikke er naturlig (det har vært naturlig i alle tider hvor klimaet har krevd det, også etter at andre tekstiler ble introdusert), og hva med eskimoene f.eks. ? Det har "alltid" vært naturlig for dem å gå i skinn & pels. Hadde ikke menneskene i Afrika noen klær på seg? Disse menneskene hadde vel forøvrig mye skarpere tenner enn oss slik at de kunne tygge bedre Videre tror jeg du bommer heftig på "et par tusen år siden" meldinga di :!: Endret 15. mars 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå