game_master Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) tittelen på tråden sier det meste. trenger et stort kabinett. jeg har nå et antec kabinett. har lyst til å modde dette kabinettet slik at jeg får mer plass til vannkjøling etc. i tillegg har jeg et gammalt aopen hq45 (tror hvertfall det heter det). begge disse kan brukes til å bygge et nytt stort kabinett. noen som har ideer? har ikke peiling på kabinettmodding/bygging Endret 15. mars 2006 av game_master Lenke til kommentar
spyro Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Du bør endre emnetittel, ingen som vet hva du er ute etter før de har lest posten. Lenke til kommentar
Gomleet Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Eller at du kjøper et big tower feks. Cooler Master Stacker Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Kjøp Cooler Master Stacker så er problemet løst Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 De nye Thermaltake Armor kabinettene med jæ... god lufting og plass hadde muligens vært noe for deg da... http://www.thermaltake.com/product/Chassis...r/va8003bws.asp Det kommer vel snart i salg, og koster vel i underkant av 2000 Kr Lenke til kommentar
game_master Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 har lite lyst å bruke noe som helst av penger. morsomt å mekke da vel Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Først av alt, må du vel gjøre kabinettene like. De må ha samme finish, farge o.l. Det er det første jeg ville gjort, få fjerna alt som kunne minne om hva som er forran og hva som er bak. Sette sammen to ulike kabinett er STYGT! Det som så må gjøres er jo å finne ut smarte løsninger. Det smarteste er vel å sette "HK-vegge" mot hverandre. Da blir det lettere å bytte deler og lignende. Dette tar vel sin tid, jeg kan komme med flere råd når du er ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå