Gå til innhold

Samsung-lader, åssen kan du se at den er din?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en tulling av en bror som bestemte seg for å røve mobilladeren min fordi han glemte sin i Nord-Norge. Jeg har E730 og han har D500 samsung, er det noe serienr eller et eller annet som jeg kan bevise at den ladern er min?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Ser ikke helt problemet her jeg. Kan du forklare litt hva som har skjedd? Har din bror prøvd laderen i sin telefon og laderen ble ødelagt, eller er det problemer med at laderen din ikke fungerer på hans telefon? Kan du forklare litt hva som er problemet her.

Vet ikke hvordan det er med Samsung mobiler, men Nokia Laderen fungere på stortsett alle Nokia telefonen. Kan hende at det samme gjelder for Samsung telefoner og laderne også.

Som sagt. Det vet jeg ikke sikkert.

Lenke til kommentar

Hei. Ser ikke helt problemet her jeg. Kan du forklare litt hva som har skjedd? Har din bror prøvd laderen i sin telefon og laderen ble ødelagt, eller er det problemer med at laderen din ikke fungerer på hans telefon? Kan du forklare litt hva som er problemet her.

Vet ikke hvordan det er med Samsung mobiler, men Nokia Laderen fungere på stortsett alle Nokia telefonen. Kan hende at det samme gjelder for Samsung telefoner og laderne også.

Som sagt. Det vet jeg ikke sikkert.

Lenke til kommentar

Hehe. Tja, så lenge du ikke har skrevet navnet ditt på den, er det nok ikke så mange/mye som kan bevise at den faktisk er din nei.

Du får bare kjøpe ny lader da eller kjøpe ny telefon. Det siste forslaget er egentlig ikke så veldig dumt forslag, da Samsung telefoner allikevel ikke er noe å samle på :p.

Endret av wil
Lenke til kommentar
Hehe. Tja, så lenge du ikke har skrevet navnet ditt på den, er det nok ikke så mange/mye som kan bevise at den faktisk er din nei.

Du får bare kjøpe ny lader da eller kjøpe ny telefon. Det siste forslaget er egentlig ikke så veldig dumt forslag, da Samsung telefoner allikevel ikke er noe å samle på :p.

5758922[/snapback]

Kjøpes for 149 spenn på Clas Ohlson, eller en orgial for 249 ;)

PS: Kommer nok aldri til å gå tilbake til noe annet enn Samsung etter å ha vært strålende fornøyd med de siste 3 tlf`ene derfra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...