Dukle Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei, jeg har en tulling av en bror som bestemte seg for å røve mobilladeren min fordi han glemte sin i Nord-Norge. Jeg har E730 og han har D500 samsung, er det noe serienr eller et eller annet som jeg kan bevise at den ladern er min? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Går ikke laderene om hverandre? Da kan dere vel bare sjekke produktene til Samsung og se om det er noen fysisk forskjell på laderene. Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei. Ser ikke helt problemet her jeg. Kan du forklare litt hva som har skjedd? Har din bror prøvd laderen i sin telefon og laderen ble ødelagt, eller er det problemer med at laderen din ikke fungerer på hans telefon? Kan du forklare litt hva som er problemet her. Vet ikke hvordan det er med Samsung mobiler, men Nokia Laderen fungere på stortsett alle Nokia telefonen. Kan hende at det samme gjelder for Samsung telefoner og laderne også. Som sagt. Det vet jeg ikke sikkert. Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei. Ser ikke helt problemet her jeg. Kan du forklare litt hva som har skjedd? Har din bror prøvd laderen i sin telefon og laderen ble ødelagt, eller er det problemer med at laderen din ikke fungerer på hans telefon? Kan du forklare litt hva som er problemet her. Vet ikke hvordan det er med Samsung mobiler, men Nokia Laderen fungere på stortsett alle Nokia telefonen. Kan hende at det samme gjelder for Samsung telefoner og laderne også. Som sagt. Det vet jeg ikke sikkert. Lenke til kommentar
Dukle Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Hei, problemet er at han har stjålet min mobillader, og han vil ikke levere den tilbake. Derfor lurer jeg på om det er en slags ID på den som kan vise at den tilhører min mobil. Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Hehe. Tja, så lenge du ikke har skrevet navnet ditt på den, er det nok ikke så mange/mye som kan bevise at den faktisk er din nei. Du får bare kjøpe ny lader da eller kjøpe ny telefon. Det siste forslaget er egentlig ikke så veldig dumt forslag, da Samsung telefoner allikevel ikke er noe å samle på . Endret 15. mars 2006 av wil Lenke til kommentar
Cord Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hehe. Tja, så lenge du ikke har skrevet navnet ditt på den, er det nok ikke så mange/mye som kan bevise at den faktisk er din nei.Du får bare kjøpe ny lader da eller kjøpe ny telefon. Det siste forslaget er egentlig ikke så veldig dumt forslag, da Samsung telefoner allikevel ikke er noe å samle på . 5758922[/snapback] Kjøpes for 149 spenn på Clas Ohlson, eller en orgial for 249 PS: Kommer nok aldri til å gå tilbake til noe annet enn Samsung etter å ha vært strålende fornøyd med de siste 3 tlf`ene derfra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå