Gå til innhold

Interesse for 10-19 BG guild på burning blade?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg lurer på om det er noen interesse for ett level 10-19 BG guild på alliance siden på burning blade serveren?

Det jeg spørr om nå er ikke at dere er med å lage noen skikkelige dyre cahracters for 300g til å ha i BG, men bra gear vil vel vere ett must. Med bra gear mener jeg mesteparten grønne items, og om du har en kompis på level 40+ så kunne han kanskje ha hjelpet deg i instancer for å få diverse quest item reward og bra drops. Det er ikke noe must å ha 50g++ enchants på våpen osv, selv om dette er supert uansett :thumbup:

Planen er kanskje å bruke taktikk og ha bra og effektivt sammarbeid kombinert med OK items :tease:

Taktikk kan da for eksempel vere at vi har visse grupper med healers og buffere osv. For eksempel pala, priest, warlock og 2 x rogue? Da har vi jo healing, og fearing, kan jo fks ta en mage for sheep og bare 1 rogue, mange kombinasjoner!

Om dere lager en ny character for å vere med i dette guildet, vil jeg anbefale dere å ha engeneering/mining i proffesions. Selv har jeg dette, er level 14 og har 155 i engeneering uten å ha lånt penger med noen (er gnome).

Vi vil trenge alle classes, healere, fearere (:p), sheepere osv. Jeg synest selv dette hørest veldig gøy og spennende ut, og er kanskje noe nytt istedet for den evige grindingen eller HK-farming i AV.

Hva sier dere?

Folk som er med:

Genetex

Endret av genetex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har jeg ikke, så her må noen som kanskje vet det si ifra :tease:

Om det er en ganske så OK interesse for dette, skal jeg sjekke que seinere i dag.

edit: Vil du vere med qu3st om det ikke er så alt for lang kø? Og vi skaffer flere folk.

Endret av genetex
Lenke til kommentar

Vel, det å lage BG-alts bør gjøres på en server der man har en high-lvl fra før, slik at man kan få det beste av våpen og armor. I tillegg kjenner du mange da som sikkert vil hjelpe deg i instancer med å få det beste, men det blir ikke lett om man skal starte på nytt.

Lenke til kommentar

Høres spennende ut dette her. Hadde vært artig å hatt en slik alt, så jeg kan ta meg en pause fra locken som har slått seg vrang og ikke vil lvle noe mer ;) . Hvis vi får meg flere folk, så er jeg med. Og en annen realm skader ikke, ettersom folk sier det er kø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...