Gå til innhold

Hvem er billigst på xbox360-spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg har veldig lyst til å ovveraske typen min med ett nytt xbox 360 spill når jeg kommer hjem fra 2 ukers ferie.. Noen som har erfaringer med f.eks play.com? Jeg har ikke noe særlig erfaring med å handle spill fra nettbutikker, og siden denne er utenlands, hvordan vet jeg at det vil fungere på min xbox 360 kjøpt i Norge?

Noen andre nettsider jeg burde se på?

Lenke til kommentar
Jeg har veldig lyst til å ovveraske typen min med ett nytt xbox 360 spill når jeg kommer hjem fra 2 ukers ferie.. Noen som har erfaringer med f.eks play.com? Jeg har ikke noe særlig erfaring med å handle spill fra nettbutikker, og siden denne er utenlands, hvordan vet jeg at det vil fungere på min xbox 360 kjøpt i Norge?

5877770[/snapback]

xbox 360 spill kjøpt i europa vil virke på en norsk 360. enkelte spill fra resten av verden vil også virke. De har soner på 360 som på dvd'er, men enkelte spill er sonefrie.

Lenke til kommentar

5877770[/snapback]

Kan absolutt anbefale play.com. De leverer raskt, og frakten er gratis. Problemet er at dersom det koster mer enn 200 kr (du finner omregningskalkulator på www.toll.no), så stoppes sannsynligvis varen i tollen. Da tar det et par ekstra dager før varen kommer, samt at du må betale moms (25% ekstra) og et fortollingsgebyr på 89,-

www.cdon.com kan også anbefales. De tar 29 kr i frakt, uansett størrelse på pakken, men her slipper du å bekymre deg over hvor mye du bestiller for :)

Lenke til kommentar

5877770[/snapback]

Kan anbefale deg den norske versjonen av play.com,

playx.no har selv gode erfaringer med siden, fikk leveransen i løpet av få dager, og de er til tider VELDIG billig. Anbefaler den! :)

Lenke til kommentar
blir nok ikke noe billigere der heller... siden det sendes fra danmark... og tar lang tid...

5879782[/snapback]

Det tar ikke lang tid, jeg bestilte derfra en mandag, og fikk varen på torsdag eller fredag. Og dyrt der det ikke! 10 kroner i frakt er ikke mye spør du meg! :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
blir nok ikke noe billigere der heller... siden det sendes fra danmark... og tar lang tid...

5879782[/snapback]

Det tar ikke lang tid, jeg bestilte derfra en mandag, og fikk varen på torsdag eller fredag. Og dyrt der det ikke! 10 kroner i frakt er ikke mye spør du meg! :hmm:

5883292[/snapback]

jeg bestilte 2 spill derfra... den tok alt for lang tid.. og jeg måtte betale toll..

for det ene ihverfall og da er prisen på samme nivå som i norge.. er ikke sikker på hvrfor jeg ikke måtte betale toll på det andre spillet... sikkert en glipp av tllvesenet

Lenke til kommentar
jeg kjøper spillene fra canada. sjekk ut her.

har kjøpt der fra flere ganger og har ikke havnet i tollen.

5884070[/snapback]

Ser ikke særlig billig ut det der da, hva kommer spillene på omrenget til norske kroner?

5888573[/snapback]

440 kr inkl. frakt

Lenke til kommentar

RockyIII få vekk bildet i siggen. Ekke så glad i dette på forumet:!:

------------------------------------------------

Absolutt spill har fine priser,og de leverer fort som fy. Har bestilt hos dem begge ganger og opplevd 1.dags leveringstid.Bor i Sogndal da,de sender vel fra Kongsvinger ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Benytter meg av eBay i det siste når jeg kjøper X-Box 360 spill. Er man heldig kan man få nye spill helt nede i 300,- og det beste av alt man bare spørr selgeren pent om å sende varen som gift eller skrive et mindre beløp altså mindre enn 200,- på pakken. :) Fikk spillter nytt (og forseglet) Far Cry Instincts Predator på fredag (bestilte på onsdag) til knappe 400,- :D

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...