braman Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei. Min shuttle ble for ikke lenge siden stjålet på et LAN. Pcn inneholdt: amd athlon xp 2800+ 512 mb ram radeon 9800 pro 128 MB (AGP) Nå har jeg skaffet meg en ny pc: AMD 64 3700+ 1024MB ram GeForce 6600GT 256mb (Pci-express) Nå bruker jeg samme innstillinger som jeg gjorde på den pcn som ble stjålet. Men når jeg skal spille Counter-strike, er sensen enda raskere enn før, og det kjennes ut som det er mouse acc. Jeg har MOUSEFIX installert på pcn, jeg bruker -noforcemaccel -noforcemparms i launch options på CS. Før hadde jeg 500Hz på musa, men nå har jeg standard. Kan det skyldes at sensen er raskere fordi jeg nå har PCI-e eller amd 64, eller at jeg har standard Hz på musa? Takker for alle seriøse svar Mvh Thomas Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Tror ikke det har noe med det å gjøre men man vet jo aldri Kan være musen også eller noe i muse driveren. Er jo også noen muser som kan stille sensen "On the fly" eller hva det kalles. Kan være du har kommet bort i den knappen elns... Lenke til kommentar
Geekzor Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Du kan jo laste ned "usb mouserate switcher" på nytt, og patche til 500hz på nytt feks her: http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=42704 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå