jenswelo Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei, problemet mitt er at jeg skal koble meg på et hjemmenettverk. Nettverket består av 6 maskiner. Det jeg har tilgang på er en nettverkskabal og en trådløs ruter. Internett fungerer helt fint hvis jeg bare bruker nettverkskabelen. Fungerer også hvis jeg putter kabelen inn i Lan porten på den trådløse routeren.. Men det som skjer da er at alle de andre maskinene mister internettforbindelsen. Kan noen hjelpe meg og forklare hvordan dette skal settes opp ? ? Er litt desperat her . Vil bruke routeren min som ett accesspunkt isteden for en router , slik at den ikke ødlegger signalene til de andre dataene. Håper noen vet noe om dette Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Om du vil bruke routern som aksesspoint, kobler du bare "inn" i en av de andre portene som ikke er WAN porten, og bruker da rutern som en vanlig switch og aksesspoint. Ingen andre pcer skal heller bruke wan porten for å understreke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå