bearnar Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei! Planlegger en tur til Oppdal i påskeferien, men så er det slik at jeg ikke er fylt 19 år før vi drar. Ser at de fleste bilutleiefirmaer opererer med 19 års aldersgrense.. Vet dere om noen utleiesteder hvor man kan være under 19 år? Type bil er ikke så utrolig viktig, kan godt være en gammelt skrap, bare den fungerer og får oss avgårde! Fortrinnsvis i Trondheim og/eller Oppdal dette gjelder.. Noen? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei! Planlegger en tur til Oppdal i påskeferien, men så er det slik at jeg ikke er fylt 19 år før vi drar. Ser at de fleste bilutleiefirmaer opererer med 19 års aldersgrense.. Vet dere om noen utleiesteder hvor man kan være under 19 år? Type bil er ikke så utrolig viktig, kan godt være en gammelt skrap, bare den fungerer og får oss avgårde! Fortrinnsvis i Trondheim og/eller Oppdal dette gjelder.. Noen? 5757941[/snapback] Hør med disse: [email protected] Kikket på hjemmesiden deres, men så ikke noe om alder. Lenke til kommentar
k-nut Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det er hvertfall noen som kun legger til en ekstra avgift hvis man er under 23. Det er hvertfall det jeg har erfaring med. Hvis dere betaler nok så får dere nok leid. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg kjørte leiebil i fjor fra bodø til trondheim, og da var jeg bare 18. Men dette var en returbil, dvs at jeg fikk dekt alle kostnader nedover. Blir vel ikke det samme da... Lenke til kommentar
otis Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 National Bilutleie på Værnes? Kunne ikke finne noenting ang. alder. Bil tempe Eliassen Ingenting om aldr ihvertfall, ser greit og billig ut. Ikke bare mitt AS Fører må ha hatt gyldig førerkort i 3 år. Her kan du sjekke flere Bilutleie steder, som ikke har hjemmesider i følge Gulesider. Lenke til kommentar
bearnar Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Skulle tro rent-a-wreck om noen, hadde lav aldersgrense, men fikk vite de opererer med 21 år.. :O Ingen som har noen spesifike erfaringer med bilutleie for folk under 19? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå