Gå til innhold

Netshop og Netshop Oslo, The best there is!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skulle i forbindelse med mitt casemod prosjekt bestille en god del varer, bl.a. et PSU mod-kit fra AC Ryan og UV-reaktivt vindu.

Netshop Oslo hadde alle delene bortsett fra Mod-kit'et og Netshop Sandefjord manglet UV-vinduet. Jeg snakket med Knut på kundeservice og med litt triksing og trylling var plutselig alle delene bestillbare fra Oslo! :thumbs:

Hver gang jeg har snakket med Netshop har jeg fått svar på mine spørsmål. De er meget dyktige og serviceinnstilte og jeg anbefaler denne nettbutikken til alle som gidder å høre på! :w00t:

Med vennlig hilsen

Han Derre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*hører på*

Er i løypen for å handle pc i deler og netshop er en av butikkene jeg vurderer. Bortsett fra shg synes det å være ganske likt på totalpris blant det forskjellige butikkene når man nærmer seg 15 000 så da er det service det går på. Kjapp respons på epost, rask utsendelse av varer, greie på reklamasjon og sånne ting.

Hyggelig å lese din erfaring.

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
*hører på*

Er i løypen for å handle pc i deler og netshop er en av butikkene jeg vurderer. Bortsett fra shg synes det å være ganske likt på totalpris blant det forskjellige butikkene når man nærmer seg 15 000 så da er det service det går på. Kjapp respons på epost, rask utsendelse av varer, greie på reklamasjon og sånne ting.

Hyggelig å lese din erfaring.

Ha en fin dag.

5759055[/snapback]

Takk skal du ha! Ønsker deg en hyggelig kveld og lykke til med kjøpet ditt!

:thumbs:

PS! Kjøpte forresten de 2 siste Røde UV-Panelene (5 og 8mm) fra AC Ryan Oslo-avdelingen hadde igjen for 15 minutter siden. Kommer sikkert til å få bruk for de en eller annen gang... :!:

Må henge meg på denne!  Siden jeg begynte å handle hos netshop i slutten av 2004 har jeg brukt over 93000,- kr der og har ingen negative erfaringer.  Superbra service og rask levering  :)

5759117[/snapback]

...at det var? 93 Høvdinger? :dribble:

Konge!

Han Derre

Endret av Han Derre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...