dunder Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei. Jeg har et Minolta dynax 4 som jeg vurderer å selge. Jeg lurte i den forbindelse på om noen har en formening om hva dette kan være verdt. Kameraet er pent brukt, og jeg har to linser til det: Konica Minolta AF 75-300mm f/4,5-5,6 Den andre linsa fulgte med kameraet når jeg kjøpte det, og jeg tror det er Konica Minolta AF 28-100mm f/3,5-5,6 D Noen som har en formening hva dette kan være verdt? Eventuelt om det er lurt å selge telelinsa for seg selv? MVH Per-Øyvind Lenke til kommentar
modin Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei. Jeg har et Minolta dynax 4 som jeg vurderer å selge. Jeg lurte i den forbindelse på om noen har en formening om hva dette kan være verdt. Kameraet er pent brukt, og jeg har to linser til det: Konica Minolta AF 75-300mm f/4,5-5,6 Den andre linsa fulgte med kameraet når jeg kjøpte det, og jeg tror det er Konica Minolta AF 28-100mm f/3,5-5,6 D Noen som har en formening hva dette kan være verdt? Eventuelt om det er lurt å selge telelinsa for seg selv? Filbasert speilrefleks går for veldig lave priser etter at digitalt har tatt over, og man kan få profesjonelt utstyr for noen få 1000 lapper. Så for brukt forbrukerutstyr av den typen du har kan du ikke regne med noe særlig. Selv ville jeg beholdt det hvis du ikke desperat trenger de hundrelappene du vil få for det, av og til kan det være gøy og bruke film også. Mulig du kan få litt for telelinsen da man kan bruke den på digital SLR også. Man kan forsåvidt det med normalzoomen også, men de færeste vil være interesert i en linse med den brennvidden. Da den tilsvarer dagens kitzoomer bare med dårligere vidvinkel og litt mer tele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå