SacrefiZer Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Det er ingenting. Jeg bestilte ny PSU fra mamoz. Greit nok så måtte den bestilles fra USA, men nå har det gått snart 4 uker!! Det er litt tregt.. ( kjett å bruke PC som ikke duger til noe i mellomtiden ) Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Det er ingenting.Jeg bestilte ny PSU fra mamoz. Greit nok så måtte den bestilles fra USA, men nå har det gått snart 4 uker!! 5771201[/snapback] Da sto det vel heller ikke at den var på lager da du bestilte? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Nei problemet er at ikke alle webbshopper har express helikopter som lander på taket av huset der vi bor slik at vi får pakkene ca 34min etter bestilling 5771133[/snapback] Dagens Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Problemet ligger nok i at de har en kapasitet som ligger på grensen, så i periodene de har mye bestillinger vil det hope seg opp, og så minke igjen i de periodene de har lite bestillinger... 5770903[/snapback] Det er jo nettopp dette PerB sier også, at bestillinger hoper seg opp i perioder med mye bestillinger, for så å minke i en periode de har lite bestillinger. For hvis de skulle ansatt nok personer til å sikre at ingenting hoper seg opp, ville det blitt mange som satt på stumpen og kjedet livet av seg i de periodene det var lite bestillinger. Det er ikke lønnsomt å drive en forretning på den måten, og det ville resultert i dyrere varer for oss. Det hadde vi også klaget på, så bit i det sure eplet og vær fornøyd Er det noe som haster, ring til de. Det hjelper ikke å sende mail slik en hadde gjort til MPX. Det er fortsatt telefon som er min foretrukne kommunikasjonsmetode om det er noe jeg må få vite eller klarlagt raskt. Angående å ikke ha varer på lager, som Syfer skriver om, så er det slik i alle bransjer at noen varer lar vente på seg i månedsvis. Det er grunnet treghet fra produksjonslinja, og at Norge sjelden blir prioritert i fordelingssaker på populære produkter. Har aldri opplevd treghet fra Komplett. Det jeg har bestilt har alltid, uten unntak, blitt sendt innen 24 timer etter bestilling så lenge varene er på lager. Har ved to anledninger bestilt sent søndag kveld, og har fått sendingsbekreftelse i løpet av natt til mandag. Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Det er ingenting.Jeg bestilte ny PSU fra mamoz. Greit nok så måtte den bestilles fra USA, men nå har det gått snart 4 uker!! 5771201[/snapback] Da sto det vel heller ikke at den var på lager da du bestilte? 5771693[/snapback] OM jeg ikke tar helt feil så bestiller han fra produsenten, og jeg mener nok at de burde ha den på lager, ellers så kan det vel ikke ta så lang tid å sende en tegning til kina og få noen små kinesiske barn til å lodde en sammen til meg ( Bare tull seff ) Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Må seie meg einig med PerB og Afseth. Dersom det hastar så forferdeleg får ein betale ein del ekstra å få det over disk. For min del tykkjer eg det er absolutt akseptabelt å måtte vente eit par dagar på at dei sender ting, har det ikkje SÅ travelt. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 De trenger ikke å ansette nye mennesker når det er noe som heter overtid Hva tror dere webshoppene gjør før f.eks. jul eller når feriepengene har kommet ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 De trenger ikke å ansette nye mennesker når det er noe som heter overtid Hva tror dere webshoppene gjør før f.eks. jul eller når feriepengene har kommet ? 5777510[/snapback] De benytter seg sikkert av overtid, men de kan ikke pålegge arbeidstakerne å jobbe over normal arbeidstid og har ikke lov til å la en arbeidstaker jobbe over et visst antall timer overtid i måneden. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 jeg sendte inn ordre på mandags ettermiddag, den ble sendt på onsdag. kanskje det egentlig ikke er noe "galt" med det, bare at jeg har blitt bortskjemt av netshop og deres policy hvor de sender ut varene samme dag. 5762920[/snapback] Jeg bestillte mandags kveld. Pakken min ble sendt på tirsdag. Hadde den på torsdag i Tromsø. Ingenting å si på det. Ørjan... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Noen ganger er du heldig like mange ganger må du vente noen extra dager, slik har jeg hatt det stort sett. Men du kan banne på at om du faktisk trenger å få pakken fort så drøyer det. Bestilte varer på onsdag på mpx som jeg helst skulle ha på Lørdag, så jeg regnet seff med at jeg haddet god margin på den. Men til min overaskelse ble ikke varene pakket på Torsdag Med Fredag ble pakken sent, så gikk den til omlastnings kontoret Fredag kl 19.20 . Jeg fikk hente lapp i posten på Lørdag men pakken var fortsatt på Omlastningskontoret (Eller twilightzone som jeg liker å kalle den plassen). Min frustrasjon var å ta å føle på, så jeg skulle ønske at webshoppene kunne hatt en tjeneste der man kunne se hvor lang tid de kommer til å bruke på å få ut pakken den dagen, for om pakken haster er det faktisk et lite sjangsespill det der. Bare for å få pakken til helgen feks haddet jeg mer en gjerne betalt 300-400kr ekstra. hjem på døren sier dere?, noe mer ustabil tjeneste skal du lete lenge etter, i hvertfall her jeg bor her gidder de ikke ringe om de ikke kommer med pakken engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå