rogy Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg skal lage en annonse som skal brukes til å annonsere på andre sider. I denne annonsen har jeg ta tenkt å ha et søkefelt. Når men søker på feks søkeordet "test" så blir man videresendt til min side der resultatene kommer frem. Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal løse dette, noen som har noen ide'er? Lenke til kommentar
trondes Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg skal lage en annonse som skal brukes til å annonsere på andre sider. I denne annonsen har jeg ta tenkt å ha et søkefelt. Når men søker på feks søkeordet "test" så blir man videresendt til min side der resultatene kommer frem. Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal løse dette, noen som har noen ide'er? 5757874[/snapback] spørsmålet blir vel: har du fra før en mulighet å søke på siden din med ? hvis ja så er det igrunn ganske enkelt.. // form på siden der det skal søkes fra <form action="http://dinurl.no/søkeskript.php"> <input type="text" name="sok" value=""> </form> Så får du bare ditt script til å hente ut variabelen $_GET['sok'] og søke etter det. Men har du ikke en mulighet for å søke på siden din, må du nok også stille spørsmålet: "Hvordan kan jeg søke på siden min?" Og det blir ikke så fort gjort å svare på Lenke til kommentar
rogy Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Jepp jeg har det i fra før Hehe, tenkte ikke på at det kunne løses så enkelt, takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå