dunder Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Vet ikke helt om dette er rette forum for spørsmålet, men synes ikke det passet noen steder, så jeg prøver meg her. Jeg har et Olympus c-5050z som jeg vurderer å selge, og lurer i denne forbindelse på hva jeg kan få for kameraet? Hvis det er noen som har en formening om hva det kunne være verdt hadde jeg blitt glad for noen svar. Kameraet er pent brukt, og har ingen store riper eller "skavanker". Det er såpass gammelt at garantien har gått ut for lenge siden. Det har vært inne til reperasjon en gang, fordi program-hjulet på toppen løsnet. Har ikke hatt noen problemer før eller etter dette. MVH Dunder Lenke til kommentar
filtvet2 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Tror ikke det er lett å selges eldre, brukte digitalkameraer 1000,- (?) Vet ikke helt om dette er rette forum for spørsmålet, men synes ikke det passet noen steder, så jeg prøver meg her. Jeg har et Olympus c-5050z som jeg vurderer å selge, og lurer i denne forbindelse på hva jeg kan få for kameraet? Hvis det er noen som har en formening om hva det kunne være verdt hadde jeg blitt glad for noen svar. Kameraet er pent brukt, og har ingen store riper eller "skavanker". Det er såpass gammelt at garantien har gått ut for lenge siden. Det har vært inne til reperasjon en gang, fordi program-hjulet på toppen løsnet. Har ikke hatt noen problemer før eller etter dette. MVH Dunder 5757869[/snapback] Lenke til kommentar
Tom Ames Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Vet ikke helt om dette er rette forum for spørsmålet, men synes ikke det passet noen steder, så jeg prøver meg her. Jeg har et Olympus c-5050z som jeg vurderer å selge, og lurer i denne forbindelse på hva jeg kan få for kameraet? Hvis det er noen som har en formening om hva det kunne være verdt hadde jeg blitt glad for noen svar. Kameraet er pent brukt, og har ingen store riper eller "skavanker". Det er såpass gammelt at garantien har gått ut for lenge siden. Det har vært inne til reperasjon en gang, fordi program-hjulet på toppen løsnet. Har ikke hatt noen problemer før eller etter dette. MVH Dunder 5757869[/snapback] Jeg fikk 2500,- for mitt for et halvt år siden. Da fulgte det med div utstyr Hvis du får 1500- 2000,- skal du være fornøyd. Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Tror ikke det er lett å selges eldre, brukte digitalkameraer 1000,- (?) 5780489[/snapback] Det spørs helt på hvilket kamera det er. Sjekk på eBay hvor mye et kamera som C-7070WZ går for f.eks. Nytt kostet det vel på gata i US ca $700 - brukte går de nå for $800-$900! 5050 er nok litt annerledes, men jeg vil tro at 2-2.5k brude være en oppnåelig pris? Men her det, som alltid, tilbud og etterspørsel som bestemmer. På eBay går de for 2-300$, så etterspørselen her er nok ikek den samme som for 7070.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå