Berserkir Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Har bestilt Nokia 6280 nå, men jeg glemte å sjekke om det finnes noen GPS programmer til den. Noen som kan anbefale noen? Gjerne med erfaringer fra tidligere bruk. Axel Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Tviler på at det finnes GPS program til denne telefonen. Og om det finnes er det ikke noe bra program. (jeg vet at 5140i har GPS, men det er bygd inn i softwaren). 6280 kjører S40 (kun JAVA programer). Skal du ha en telefon som kan kjøre ett bra GPS program må du vel gå for en S60 telefon (Symbian). Lenke til kommentar
Banone Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Ikke for series 40 telefoner men:Smartcom fra wild-mobile.com er et meget bra program for symbiantelefoner for de som går tur. Man lager sine egne kart, og kan dermed bruke de vanlige 1:50000 kartene man er vant med. Programmet har en fin funksjon for sending av posisjon til andre som jeg har hatt veldig nytte av. Lenke til kommentar
G_e_r_o_n_i_m_o Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 her har du en link http://www.wayfinder.com/products/compatibility_en.php?id=15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå