Gå til innhold

Obligatorisk ha med på lan liste!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-Mobil, så mamma kan få tak i deg (eller du få tak i mamma eller hvem du måtte føle å snakke med)

-Lader til mobil (av erfaring funker det ikke å ha mobil uten støm på TG :smile: )

var på tg for endel år sida.. hehe mot slutten av lanet så begynnte x antall foreldre å lure på hvor de små podene sine var.. så.. først var det en jente på 5 elns som sa "piiiiiinnnng" deretter en jente som sa "ola, moren din venter ved døren og er veldig utålmodig" osv osv det var utrolig bra humor :) var før det alle hadde mob tlf 8)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Nå har jeg ikke lest gjennom alt som har blitt sagt her før da, men... jaja dere skjønner tegninga...

Hørte du sa du skulle ha med deg 2 systemer? DvS. To maskiner? Er det lov a? På de fleste større lan får man kun en port i switchene, og får ikke trekke unødvendig strøm.. Var ihvertfall slik på WZ for et år å to siden....

men uansett. lista:

- 2x 5 liter med imsdal og tilhørende 0.5 liter som buffer :)

- 2x 5 liter med imsdal og tilhørende 0.5 liter som buffer :)

- Stressless

- Masse klær

- Penger

- Mat mat mat mat mat. Det er da uhørt å sitte 4:30 om natta uten mat.

- Brenne CDer

- Helst 10 meter TP. Så man kan være litt fleksibel.

- Headsett er obligatorisk, men anbefaler også et lite anlegg.. Slik man slipper å sitte hele dagennatta med headsett. Man blir liksom litt isolert. :)

- Kanskje større hardisk? Klarte en gang å få med meg 80 gigg med ja.. hmm.. linux distroer?? med en maskin på 30 gigg... Det gikk med en god del brenneplater og tid :)

- Cd key til de orginale spilla dine!!!!! Viktig hvis lanet kjører compoene via nettet.

- Du bør også ha med f.eks luftmadrass og sovepose. Aller best er jo dyne da.

- Et teppe hvis det mot formodning skal bli kaldt. Åhh. husker Wz for et år å to tilbake. Heh.. vi bodde i helvete! Sikkkert 37 grader! I 5 dager.. grr..

- Ja, kanskje en vifte til deg selv? En bordvifte.. Hvis det blir for varmt :)

Og seffølgelig alt det andre som f.eks en strømpadde å to, PSU-ledningen!, Keyboard, mus osv....Man bør også være passe uthvilt.. Har brent meg litt på å være oppe fra torsdags morgen til Søndagens ettermiddag.. Fikk tak i Diablo 2 på det lanet.. Med en gang det kom. Og da kunne man jo ikke sove :=)

Lenke til kommentar

Driver cder .. . pøh .. hakke en eneste driver på cd jeg men .. :) hehe

Er deilig å ha med seg sovepose og en pute. Og viktigest av alt .. PENGER.

Tomme cder eller masse disk plass ...

Hvor i huuuleste er det egentlig lov til å ha med høyttalere på tg egentlig ? Det er jo helt latterlig ... :roll:

Lenke til kommentar

Rosa Helikopter???....ok viss du er jente mellom 10 og 14 år er det ok...

Driver CDer JA...(eg brenner driverene på CDer så eg ikkje roter de bort på HDen

Alle mine XP CDer, (kan låne bort for cash)

MAT...

drikke

godstolen (viss det er nær der eg bor)

Anlegget

Eit par backup HK, CPU, RAM og HDer...

Headset

MÅ ha høytalere....sette på noe god trance setter den rette stemningen

Lenke til kommentar

ta med deg rosa tanga og løp rundt halvnaken om du kjeder deg, eller blir fragget i cs eller noe. neida. her er mine tips, skal arrangere lan snart, og anbefaler 6 år gamle n00bs følgende:

- alle pc-komponentene, er.. neida, la hovedkortet ligge hjemme du

- ingen eksterne høyttalere, kun headphones

- ikke mat, for det selger vi

- cola har vi også

- stol om du ikke vil sitte på en hard skolestol i to døgn

- spill som du selv liker, og passer til lan. elastomania, cs, quake, rtcw,

- bf1942 osv

- lekebil om du kjeder deg

- strømledninger, nettverkskabler, og andre ledninger som du selv trenger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...