Gå til innhold

Obligatorisk ha med på lan liste!

Anbefalte innlegg

På 5 oktober er det warpzone :smile: Så idag kom Windows 2000 Professional og Windows 2000 SERVER.

Serveren til å surfe nettet, bruke ftp, dele osv med og pro. til spillingen :smile:

Så da er spørsmålet:

Hva trenger jeg å ha med datamessig sett:

Mus, tastatur, cd'er osv

Hvilke spill må være installert:

Hvilke Programmer må være installert:

Påminnelse til med selv: HUSK DRIVERCD'ENE !!!

Mvh

A. Lyse

[ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-09-23 20:14 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok.

Skal prøve å være seriøs nu :smile:

En ting som kan være lurt å ha med seg er høretelefoner (helst skjermede i tilfelle det kommer folk med stooooooore høyttalere og rosa helikopter :smile:).

Av spill så kan jeg jo anbefale Battlefield 1942 og Warcraft 3. Saberfight i Jedi Outcast er også morsomt med mange.

Ellers kan det som du sier selv, være lurt å ha med seg os- og driver-cd'r i tilfelle noe skulle gå galt.

Penger kan man heller aldri ha med nok av :smile:

Lenke til kommentar

- Cola

- Penger

- Sittepute, sovepute, pute til støtte for håndleddet (sponplatene på TG er ikke så digge)

- UT 2003, Battlefield 1942 (i frykt for å starte UT03 vs. BF42 diskusjon), +++

- Cola

- Alt av windows CDer og driverCDer

- Bra hodetelefoner! Hjalp veldig på TG02 :razz:

- Nevnte jeg cola?

Lenke til kommentar

:smile: Jeg har sittet på lan føre uten drivercd'ene. Det er et mareritt.

Har egentlig en litt morsom historie fra IT-akademiet lanet i sandnes (det som var utendørs)

Jeg satte alt opp og kome ikke på nettet. (typisk) Etter mass kluss reinstallerte jeg 2K pro, men det funket ikke. Så installerte jeg Windows 98 se, funket ikke da heller, så installerte jeg 98 se EN gang til for å se om det var noe feil med installasjonen, men det funket lite lite. Så installerte jeg windows 2000 igjen, men det funket ikke. Så så jeg at nettverkskortet brukte feil drivere, men siden jeg ikke kom på nettet var det ikke lett å få tak i nye. Fikk nabomannen til å laste ned dem til meg, og jeg installerte dem. Ikke noe resultat. Jeg åpnet PC'en min og nappet ut alle kort jeg ikke trengte i tilfelle en konflikt. Funket ikke da heller. Til slutt prøver jeg en annen TP kabel. BOM det funket !!! (Da var klokka 4 om natta) Jeg er nesten flau over jeg ikke sjekket kabelen tidligere...

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

- Visa kort (helst pappas)

- PTN kortet / billetten

- Cola? Vel, kjøp det i stavanger

- TP kabel (minimum 5 meter)

- Passe store høytalere og tilhørerende amp som takler metal bra :smile:

- Høytalerkabler, pc til amp kabel, tastatur, mus, skjermkabel, strømkabel, padde

- headphones, man trenger ikke alltid spille Sepultura så hele hallen hører deg.

- 4-5 skift med klær, håndkle osv. Man trenger ikke lukte helt for j'vlig selv om man skal på party

- musematte

- mobil og lader

- Ordentlig stol å sitte i

- Kamera

- Av programvare så tar man bare med det som er i PCen fra før av.

Lenke til kommentar

vet ikke med alle andre, men jeg synes man bør ha med Q2, Q3, UT, UT2003, drivercd'er, SOF2 i tilfelle man kjeder seg, warcraft 3, ekstra genser og tskjorte, i tilfelle cola søl (erfaring) :sad: .

masse cd'er, i tilfelle man trenger å ta backup og partisjonere på nytt. hmm....sterkt rengjøringsmiddel, i tilfelle sprittusj i ansiktet :wink: (erfaring det og..hehe)

sikkert mer, men jeg ville bare ha med noe uortodoks....mange som liker å ta seg en runde q2 også, faktisk... :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-23 22:33, skrev Anders Leipsland:

- Visa kort (helst pappas)

- PTN kortet / billetten

- Cola? Vel, kjøp det i stavanger

- TP kabel (minimum 5 meter)

- Passe store høytalere og tilhørerende amp som takler metal bra :smile:

- Høytalerkabler, pc til amp kabel, tastatur, mus, skjermkabel, strømkabel, padde

- headphones, man trenger ikke alltid spille Sepultura så hele hallen hører deg.

- 4-5 skift med klær, håndkle osv. Man trenger ikke lukte helt for j'vlig selv om man skal på party

- musematte

- mobil og lader

- Ordentlig stol å sitte i

- Kamera

- Av programvare så tar man bare med det som er i PCen fra før av.

Åh. Gidder ikke å ta med amp'en eller en stol :grin: (bor bare 7 minutter fra hallen)

Skal ihvertfall ta med headset. Håper bare de ikke skal spille musikk SÅ høyt som på Warpzone 6. Jeg kunne ikke høre meg tenke (og det MENER jeg. Ikke musikk heller kunne jeg høre på)

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Hehe håper ikkje for mange tar med seg amp/høytalere. Får vel trøste meg med at her kan eg kjøre hjem etter anlegget mitt vist ein fjortis sitter med anlegget vedsiden av meg :smile: Det var ikkje så lett å gjør på tg.

Ellers for dei som ikkje har mulighet til dette anbefaler eg ei avbitertang. Uansett om du ikkje tenker å klype av ledningen, fungerer den veldigt bra til å skremme dei til å skru ned lyden av og til.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...