Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med info om lettsykkel lappen?

LilG

Anbefalte innlegg

hei jeg er helt nye her og har noen spørsmål.

jeg er en gutt fra Oslo som skal ta lappen. og jeg er sykt keen på lettmotorsykkel.

1.hvor mye koster det for meg?

2. hvor kan jeg gjøre det?

3. hvilke sykler er brukbare med hensyn til pris og kvalitet?

4. kan jeg kjøre på mototvei med den?

takk på forhånd :p:thumbup::w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Kommer helt an på hvor mange timer du trenger. Se ikke bort i fra at du må ut med 10 000,-

2. Trafikkskoler som også har motorsykler.

3. Du kan få tak i mye rart, til helt forskjellige priser. Vil du ha racing, cross, custom-sak, eller noe helt annet? Uansett får du f.eks en brukbar Honda NSR til under 30 000,- Husk at du også må har forsikring, med mer.

4. Ja.

Lenke til kommentar
1. Kommer helt an på hvor mange timer du trenger. Se ikke bort i fra at du må ut med 10 000,-

2. Trafikkskoler som også har motorsykler.

3. Du kan få tak i mye rart, til helt forskjellige priser. Vil du ha racing, cross, custom-sak, eller noe helt annet? Uansett får du f.eks en brukbar Honda NSR til under 30 000,- Husk at du også må har forsikring, med mer.

4. Ja.

5760427[/snapback]

Noen tips på cross f.eks? men også ducati'er og aprillia?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kan også legge til at lett-mc koster endel, så du må regne med å bruke en god del penger på det, nermere 60 000++ på service, forsikring, kjøreklær, drivstoff, kjøretøy, lapp etc.

Tenk deg om et par ganger før du begynner på lett-lappen, det er trossalt bare 2 år (1 år med sessong, resten er vinter) til du kan kjøre opp til mellomtung.

Endret av christer-R
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...