vetting Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei Jeg skal lage en bootdisc med patchen (viftestøy) til S260en min. Men jeg har ingen anelse hvordan jeg lager en slik disc. Hvilke filer som skal være med og slikt? Er det noen som har gjort dette og kan hjelpe/guide meg? Takker i såfall for hjelpen Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg for min del laget en bootcd i nero og heiv inn filene for viftekontrolleren. Lenke til kommentar
vetting Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg for min del laget en bootcd i nero og heiv inn filene for viftekontrolleren. 5758968[/snapback] Det har jeg også skjønnet. Men jeg har ikke peiling hvordan jeg gjør det. Når jeg trykker lag bootdisc, må jeg legge til de filen selv (tror jeg) pluss patchfilene? Og hvor finner jeg disse filene (ikke patchene altså )? Kan du forklare frengangsmåten til meg? Jeg er ingen pcguru akkurat Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg for min del laget en bootcd i nero og heiv inn filene for viftekontrolleren. 5758968[/snapback] Det har jeg også skjønnet. Men jeg har ikke peiling hvordan jeg gjør det. Når jeg trykker lag bootdisc, må jeg legge til de filen selv (tror jeg) pluss patchfilene? Og hvor finner jeg disse filene (ikke patchene altså )? Kan du forklare frengangsmåten til meg? Jeg er ingen pcguru akkurat 5759170[/snapback] Som standard skal nødvendige oppstartsfiler komme med i Nero. Se om det er valgt "DosBootimage.IMA". Lenke til kommentar
vetting Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Det har jeg gjort, men når jeg trykker ok, er det ingen filer vedlagt. (Skal det kanskje være sånn? Endret 15. mars 2006 av timmy84 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det har jeg gjort, men når jeg trykker ok, er det ingen filer vedlagt. (Skal det kanskje være sånn? 5759526[/snapback] Jeg tror det. Prøv å brenne cden på ei RW-plate eller velg "image recorder" for å finne ut. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hei, ja du velger CD-ROM(boot) under den New Compilation dialogboksen, så velger du det boot image som kom med Nero (DosBootImage.ima), setter evt navn på plata og trykker ok (elns). Nei du ser ikke bootimaget i listen over filer på plata. Når du starter på nytt i dos, husk at den delen av cden med filene dine ikke har samme stasjonsbokstav som den delen som startes fra. "Bootdelen" har vel A: mens "fildelen" kan ha E:, om du har to harddiskpartisjoner. Bruk "dir" til å finne riktig stasjon. Lenke til kommentar
vetting Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå