Calc Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg har nettopp gått til innkjøp av Vision:M spilleren. Er en fin spiller borsett fra touchpadden som er alt for ømfintlig selv med innstillingene satt på "low".. Nok om det, lurer bare på hvordan dere der ute organiserer albumene deres. Bruker dere Artist menyen, Album menyen eller hva? Noen av platene mine er samleplater med mange artister, og det er derfor vanskelig å bruke Artist menyen.. Har dere noen tips på hvordan filene effektivt kan organiseres? Takk. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Du kan også lage spillelister eller rett og slett organsiere etter album. Det er ikke så mange andre måter å gjøre det på... Jeg bruker alle tre måtene, avhengig av hva jeg vil høre på. Lenke til kommentar
Calc Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Er det mulig å få en samle-cd å komme opp som en artist under Artists? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Er det mulig å få en samle-cd å komme opp som en artist under Artists? 5758980[/snapback] Hvis du endrer id-taggene til alle sangene til å være det samme, så vil de komme opp under artister. Synes ikke det er en god måte å organsiere på da. Bedre med spillelister. Lenke til kommentar
andm Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg skriver over hva enn som måtte stå i «album» og putter f.eks. «et-eller-annet, diverse», og bruker kun albumoversikten for å finne musikken min. Det fungerer ypperlig, men du må jo ta farvel med den opprinnelige albuminformasjonen. Jeg bryr meg ikke om det; jeg kjenner musikken min og husker den informasjonen utenat uansett ... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Er det ikke mye lettere å bare lage spillelister? Det jeg har gjort, har en 15-20 spillelister nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå