DuckDuckGoose Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Skal kjøpe meg en ny tv da min gamle 20" snart gir seg.. men hva skal jeg velge?? Er så sinnsykt mange å velge mellom! Men har et budsjett på ca. 6-7000,- og vil gjerne ha en HD-klar LCD TV.. Noen tips? Har sett på denne fra elkjøp: Philips 26PF4310 og denne fra Deal: Videoseven LTV30C-1 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Sjekk ukens tilbud på komplett ;-) Samme TV'en som du linket til fra deal, men du sparer en tusenlapp. Denne TV'en hadde garantert jeg kjøpt om gutterommet mitt hadde vært noe større, evt. om jeg hadde en egen liten leilighet. Har sett den i bruk på datakjeden i Oslo, og syns den så meget bra ut. Ekstremt mye TV for pengene pr. i dag. Endret 15. mars 2006 av Andreasfe Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Tenker på å kjøpe meg den videoseven tven jeg også. Men vil gjerne høre litt erfaringer herfra, stoler ikke så alt for mye på de kommentarene på Komplett sin side. Noen som har kjøpt en sånn tv og har litt erfaringer å dele med oss? har _aldri_ hørt om merket før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå