Eijnar Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Hei! Etter å ha hørt Logitech Z-5500 har jeg bestemt meg for å kjøpe meg en slik surround-pakke. Det jeg da lurer på er om høyttaler kablene er fastmontert i høytalerne eller om de er løse / vanlige? Jeg vet at settet ble solgt med faste kabler fra begynnelsen, og at de kom med løse senere, men jeg er redd for at jeg kan få en av de gammle versjonene. Skal bestille fra shg.no, så spørsmålet mitt er da om noen andre har bestilt settet fra denne butikken og kan fortelle meg noe om høyt. kablene? (Har allerede sendt mail til shg.no, men de hadde ikke mulighet til å sjekke opp i dette. ) Mvh. ZinnX Endret 15. mars 2006 av ZinnX Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 de er vel "løse", mao: det er klemmer som du kan ta av og på kablene med! Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) de er løse de ja på de nyeste modellene edit: endra litt Endret 15. mars 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Ok, takker for raske svar. Endret 15. mars 2006 av ZinnX Lenke til kommentar
benlen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 De første som kom var ikke løse, men nå er de løse. Tror ikke du trenger å bekymre deg for at du skal få et sett som ikke har løse kabler nå. Lykke til med godt kjøp! Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Tusen takk. Settet var selvfølgelig utsolgt på shg.no, nå når jeg skulle bestille. Jaja, får bare vente til det kommer inn igjen. Lenke til kommentar
Nuszardo Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg bestilte Logitech Z-5500 fra netshop.no for en god stund siden. Så jeg trur nok at det er liten sjanse for at du skal få et gammelt sett derfra. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Kjøpte meg selv et z5500 hos shg i forige uke. kablene til høytalerne festes med små klemmer(altså de er løse).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå