-Jungeldyret Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Hei, jeg har et problem med Ipod Nano/Itunes. Dette er den 4. eller 5. gangen jeg skal lade min Nano og det har dukket opp et stort problem. Når jeg plugger Nano'en inn i pcen skjer det ingenting? Den begynner å lade, men det skjer ingen ting i Itunes? Dette har ikke skjedd før... Trenger sårt hjelp og takker for alle svar! Edit: Prøvde en gang til og da slo den seg på og begynte å lyse. Ingen tegn til at den ladet. Og den hang seg opp etter ca. 5 sek... Fikk ikke slått den av, så den sto i maks 2 min før batteriet var tomt. Da slo den av automatisk. Endret 15. mars 2006 av xerminx Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Bare stapp den inn og ut igjen. Evt. lukk iTunes og start det igjen. iTunes registrer ikke iPoden min heller iblant. Men som sagt det finnes en løsning. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Det hjelper ikke Lenke til kommentar
Biler_noen? Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 updater iPoden din, da skal det funke. og hvis den henger seg så står det i en manual som fulgte med iPoden hvordan du skal få slått den av. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Hvordan får jeg oppdatert Ipoden når jeg ikke får connectet den til pcen? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Ingen som har ideer / erfaringer som kan fikse dette? Vurderer å dra på et Apple senter mamma snakket om ved Klingenberg kino (Oslo).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå