Upsaker Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Man ser godt at mobilkameraene forbedrer seg og er gode nok til å ta vanlige bilder, men hadde jeg vært deg som sto der å tok bildet hadde jeg gått inn i skyggen så det ikke ble motlys Lenke til kommentar
Kerb1 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Den var bra! Artig med sånne hendelser! Lenke til kommentar
andeik Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Man ser godt at mobilkameraene forbedrer seg og er gode nok til å ta vanlige bilder, men hadde jeg vært deg som sto der å tok bildet hadde jeg gått inn i skyggen så det ikke ble motlys 5764943[/snapback] Tusen takk for tilbakemeldinger. Jurgis; Hadde du vært meg, hadde du hatt det så travelt at du hadde tatt de første og de beste bildene du hadde klart å få tak i og løpt videre. Slik er det når man har lang skolevei og lav fraværsterskel hos lærerene =P Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 I dag på vei til skolen kom jeg over en spesiell situasjon.En Dagbladet-bil gav startstrøm til en VG-bil. Jeg angrer sykt på at jeg ikke hadde med meg D50-en så jeg måtte holde meg med mobilkameraet på N70 (Nødløsning=P) Siden jeg hadde dårlig tid, rakk jeg ikke å få bildet grafisk riktig, men hva syns dere? 5757667[/snapback] awwwww....so sweet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå