Medisinmannen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 hei! Har Nec-3550A og Thats write plater. Problemet er at når jeg skulle brenne en iso (på 4.2gb) går den oppi 2.2x maks! Det skal være mulig å få opp til 8x med de platene! Det er sikkert dårlig kvalitet på dvd cdene, men de er billige Lurte på om det er en mulighet for at jeg kan få den til å gå fortere? Brukte DVD decrypter når jeg brente iso`n... Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Har du andre plater du kan prøve? Er brenneren i dma modus? Har du oppgradert firmware? Endret 15. mars 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hvis 2.2X er maks du kan velge, så er det fordi Nero mener det ikke er forsvarlig med mer på platene. "Thats write"-plater er heller ikke noe serlig bra. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Enig at de platene ikke er veldig bra, men jeg hadde ikke noe problemer med å svi de på 8X, men det var med en BenQ brenner vel og merke... Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Har du sjekket om det fins noen Firmware oppdatering fra NEC som kan kurere dette? Ev. uorginal Firmware fra fx. Liggy Dee (OBS: hvis du ødelegger brenneren med uorginal Firmware innstallert, så mister du garantien.. ) Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Thats write platene er såpass dårlige at jeg ikke kan bruke de med brenneren min i hele tatt, eller det går men ihvertfall 90% feilbrenning.. Lærte leksen etter jeg kjøpte en 200 pakke ifjor, aldri mer.. Lenke til kommentar
brazir Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Det er mange forskjellige That's Write plater. Jeg kjøpte en 60 bundle 4x DVD+R m/cover på komplett for en stund siden. Hadde ikke 1 feilbrenning på noen av dem og alle brente i 4x. (For øvrig brent på en NEC 2510A) Det skal godtgjøres at DVD-plater ikke brenner på mer en 2.2x UANSETT kvalitet. Det er nok ikke der problemet ligger. Prøv forskjellige brenneprogrammer du. F.eks Nero eller Alcohol 120%. Hastigheten på brenningen kan oxo variere etter hvilken filtype du brenner. (I alle fall i Alcohol 120%) Endret 16. mars 2006 av brazir Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Ja kvalitéten på That's Write er svært variabel. Jeg var heldig med et parti på 100 DVDer, men de som kjøpte av samme parti noen dager etterpå hadde nesten bare feilbrenning. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Skal vel nevnes at det var Optodisc? mine var. Fikk et par stykker av en venn. Brenninga gikk fint, men de er ikke lesbare lenger Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 funker greit etter jeg oppgraderte firmware (til uorginal...). Funker på 8x med dvd platen... takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå