eXa Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 men antagelig litt lettere sånn slangemessig å montere de i serie.... siden de blir i hver sin ende av kassa! Lenke til kommentar
chase Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg har et lite miditower, men likevel har jeg fått plass til en dual 120mm radiator i bunnen. Jeg har en black ice pro 2, som kun er 25mm tykk og veldig slank i forhold til andre radiatorer (derfor jeg kjøpte denne) Her er et bilde av hvordan jeg har gjort det: Bare noe å tenke på. Jeg synes det ser litt vel klumpete ut med den radiatoren du hadde valgt først. Petter Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Hmm... Det så ikke så gærent ut det chase hadde gjort der. Høyden tror jeg det ikke er så farlig med. Så da ser det ut til at jeg går for enten en dual i bånn eller to single. Begge deler ser jo ut til å funke fint så . Er det noen som har erfaring med 2 single btw? Fungerer det fint? EDIT: Hvilket kabinett er det du har, chase? Endret 24. mars 2006 av sablabra Lenke til kommentar
chase Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hmm... Det så ikke så gærent ut det chase hadde gjort der. Høyden tror jeg det ikke er så farlig med. Så da ser det ut til at jeg går for enten en dual i bånn eller to single. Begge deler ser jo ut til å funke fint så . Er det noen som har erfaring med 2 single btw? Fungerer det fint? EDIT: Hvilket kabinett er det du har, chase? 5804579[/snapback] Ville gått for dual var jeg deg, jeg hadde akkurat samme problem. Jeg hadde ikke plass i toppen og tenkte å gå for to single, men det ble dual. Jeg har bare et NZXT trinity (uten vindu i siden) Jeg holder på å modde det, sjekk link i signaturen min Petter Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Ville gått for dual var jeg deg, jeg hadde akkurat samme problem.Jeg hadde ikke plass i toppen og tenkte å gå for to single, men det ble dual. 5812210[/snapback] Jepp, jeg har tenkt til å gå for dual . Jeg har laget en ny post nå, så det er bare å komme med gode tips https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=555740&hl= Lenke til kommentar
loden Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg kjørte i mitt tidligere oppsett 2 x 120mm radiatorer, der jeg monterte en nede framme i kabinetter da det er der det er størst inntak av kald luft! I tilleg hadde jeg en 120mm radiator bak i kabinettet.. dette gikk fint, og pumpa klarte jobben fint som snus! Det jeg oppdaget var at pumpa er faktisk det største problemet å få plass til, særlig waterchill sin extreme pump, da den er noe stor! Jeg kjørte denne rekkefølgen Pumpe -> Radiator(Framme) -> CPU -> Radiator(BAK) -> Chipset -> GPU -> Pumpe! Dette fungerte utmerket på min P4 4.6HT Prosessor, og forsåvidt på resten av mitt system.. Husker ikke temp. nå desverre! Så om du stusser på plassen, så kan jeg trygt anbefalle deg å kjøre 2 x 120mm radiatorer.. jeg synes dette er meget plasseringsvennlig og gir deg flere muligheter for montering! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Dette fungerte utmerket på min P4 4.6HT Prosessor, og forsåvidt på resten av mitt system.. Husker ikke temp. nå desverre! Mente du 3.6GHz eller klokket du til 4.6GHz med waterchill sett Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå