LekebiL Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 er det en demo av spillet ute? ser ganske genialt ut fikk lyst til å prøve det. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg likte ikke BF2003, godt konsept men dårlig utført. Alltfor morro å vere useriøs(TK, skyte ned hangarskipet med krysseren, fly kamikaze inn i andre fly, osv...), og det er _ingen_ gevinst i å spille slik det var ment å spilles. Men musikken er veldig bra da, minner om musikken i Rainbow6(*gleder meg til neste del av serien kommer* :smile: ) Lenke til kommentar
fAight Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: uhhm - hjelp meg litt her - hva betyr OFP, MP, SP osv ..?::Dan OFP = Operation Flash Point (et FPS-spill) MP = Multiplayer SP = Singleplayer ps. FPS = First-Person-shoot'em-up = 1.persons-spill ... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 hvordan noen kan si at OPF ikke er en mP opplevelse, forstår jeg ikke???!!! p.s. det gjelder bare å finne rett server, som har bra maps Lenke til kommentar
Marve Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 08:02, skrev Shorty^^:Grunnen til at noen ikke får Battlefield 1942 til å virke er vel på grunn av at man ikke kan kjøre mer enn 60 hertz.Ganske irriterende!!! Det er fiksa i 1.1 patchen Lenke til kommentar
man Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Verdens beste spiller er Quakeworld! :smile: Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Battlefield er jo bare helt sinnsykt bra. Skal kjøpe det i dag! Gleder meg! Blir et par dager med intensiv spilling over nett nå! Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 gode gamle boulderdash til c4 var konge, tidens beste spill, samt orginale pirates, forsatt like konge :smile: dagens spill lagere klarer rett å slett ikke å lage like bra spill ( medievel total war ) er jo skikkelig bra men ikke konge Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Ok, 2 ting: FPS/fps betyr som regel First Person Shooter, men det kan også bety Frames Per Second...forvirrende? Ja! 60Hz problemet er ikke fiksa i 1.1 patchen (iallefall ikke den jeg har). Du må inn i følgende: C:Program FilesEA GAMESBattlefield 1942Settings, derfra åpner du VideoDefault.con fila. (i wordpad) På slutten står det "renderer.allowAllRefreshRates 0" Forandre 0 til 1, og voila: du kan bruke reffixes og kjøre i mer enn 60Hz. Dette er et velkjent problem og er tatt opp både her på forumet og andre forum. Derimot anbefaler ikke EA at du kjører spillet i mer enn 60Hz, pga. at det kan krasje... Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 kan? det krasjer noe helt jævlig med mere hrz. sånn er det. testet og bestemt av meg. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 22:28, skrev minimum payne:kan? det krasjer noe helt jævlig med mere hrz. sånn er det. testet og bestemt av meg. Ehe...vel, hos meg har ikke BF kræsja en eneste gang enda. Jeg kjører 1280x960x32 i 85Hz. Men siden du har bestemt det, så skal ikke jeg si noe mer... Lenke til kommentar
Hansiball Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Moro ja, men ikke verdens beste. Er alltid forskjellige meninger om spill, og så også når det gjelder BF. Noen sier spillet er for urealistisk, og viser til OPF, GR, AA osv. andre klager på den noe trege motoren i spillet. Ikke alle liker spillbarheten i BF heller. Alt i alt tror jeg neppe det noen gang vil komme et "verdens beste" spill. Btw: jeg digger BF over alt... (med unntak av DFLW da) Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 jeg har spillt dette endel ganger, men det er ikke verdens beste grafikk, men gameplayen er helt genial. ingen ting er bedre, men det er ihvertfall ikke verdens beste spill sett på grafikken. Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 09:14, skrev Civilix:Jeg likte ikke BF2003, godt konsept men dårlig utført. Alltfor morro å vere useriøs(TK, skyte ned hangarskipet med krysseren, fly kamikaze inn i andre fly, osv...), og det er _ingen_ gevinst i å spille slik det var ment å spilles. Tror nok det er lenge til vi får se BF2003, men det kan jo hende :razz: Hvis du mener at det ikke er noe gevinst i å spille slik det er ment for å spilles tar du skammelig feil og ikke spilt det nok. Du er sikkert av de som står i køen og venter på fly oxo da kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Bedre ann alle andre "arcade" skytespill, men havner i bakleksa når det gjelder OP Flashpoint som så langt ligger mitt hjerte nærmest! Men BF1942 er en sinnsyk opplevelse online! De kunne med fordel ha drete i singleplayer.... Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-24 02:53, skrev Dan Hansen: Quote: Den 2002-09-23 23:26, skrev Folo: verdens beste spill er ditt eget liv. Synd man ikke kan "save" og prøve om igjen da ... uhhm - hjelp meg litt her - hva betyr OFP, MP, SP osv ..? Tenk deg litt om da dette er om et spill.... Mp - Multiplayer Sp - sefølgelig singleplayer Gjærnen er til for å brukes det mener jeg! Mvh, Stian a.k.a Sargent Fire (Gleder meg t imorra O-L here I come :smile:) Lenke til kommentar
DusteBikkje Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-24 02:53, skrev Dan Hansen: Quote: Den 2002-09-23 23:26, skrev Folo: verdens beste spill er ditt eget liv. Synd man ikke kan "save" og prøve om igjen da ... ::Dan Hadde vært koseligt om man kunne savet, slakta alle i hele området, og loade igjen som i gode gamle geniale fallout 1 og 2. Lenke til kommentar
DusteBikkje Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 20:39, skrev Sargent Fire: Quote: Den 2002-09-24 02:53, skrev Dan Hansen: Quote: Den 2002-09-23 23:26, skrev Folo: verdens beste spill er ditt eget liv. Synd man ikke kan "save" og prøve om igjen da ... uhhm - hjelp meg litt her - hva betyr OFP, MP, SP osv ..? Tenk deg litt om da dette er om et spill.... Mp - Multiplayer Sp - sefølgelig singleplayer Gjærnen er til for å brukes det mener jeg! Men hvis det skulle ha vært som i fallout 1 og 2, hadde det blitt kaos når alle springer rundt med plasmariflene deres og avsagde rifler og skyter hvem som helst, det er vel derfor det aldri var multiplayer på det. Ja helt enig HJERNEN er til for å brukes, sa jeg at HJERNEN er til for å brukes? Ja da sier jeg det en gang til, HJERNEN er til for å brukes... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 cm3. gleder meg til cm4 kommer:) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-24 17:31, skrev RogueFreak:FPS/fps betyr som regel First Person Shooter, men det kan også bety Frames Per Second...forvirrende? Ja! Derfor case-forskjellen. :wink: Men veldig forvirrende. Dog, det er litt kontekstsensitivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå