Gå til innhold

Her er verdens beste pc-spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

spillet er laaaaangt fra noe verdens beste spill!

det er en fantastisk multiplayer opplevelse, men dog kunne man vært foruten sp!

sp er ingenting annet enn mp uten boter og er fantasiløst og kjedelig!

det føles ikke som du har noen eksakte oppdrag, du skal bare ta de kontroll områdene og vente til fienden mister sine poeng og taper..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-23 19:59, skrev LasseAndreK:

Ja det stemmer, virker mer virkelighetsnær enn både MOHAA og Operation Flashpoint:)

Enn Operation Flashpoint? Tydlig at du ikke har vært lengre ute i felten enn din egen stue....

Spillet er sikkert bra det, hadde det bare fungert..

Lenke til kommentar

Det som er så fantastisk med bf1942 den utrolige opplevelsen med godt teamplayen. Da er spillet helt vanvittig. Men det kan også gå andre veien, dvs elendig samspill. Det er liksom enten eller. Vil si meg enig i at spillet er noe av det råeste fps krigspill som er laget p.d.d.

Nei nå skal jeg spille med noen venner. Lenge leve passord :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-23 21:22, skrev JohnnyKnoxwille:

Quote:

Den 2002-09-23 19:59, skrev LasseAndreK:

Ja det stemmer, virker mer virkelighetsnær enn både MOHAA og Operation Flashpoint:)

Enn Operation Flashpoint? Tydlig at du ikke har vært lengre ute i felten enn din egen stue....

Spillet er sikkert bra det, hadde det bare fungert..

tydelig at "noen" er litt treige på oppstarten her ja :smile:

Lenke til kommentar

Som ett multiplayer-spill og ikke minst en multiplayer-opplevelse, er det ingenting som slår BF 1942!

Når det gjelder sammenligningen med OFP, så er ikke den helt fair. OFP har aldri vært det helt store i MP, men SP-delen er genial...mao helt omvendt av BF.

Og jeg vil vel si at OFP på den måten er like bra som BF...jeg elsker iallefall begge spillene.

Men verdens beste spill...tja?

Vil ikke driste meg til å utrope det. Har iallefall hittil hatt det utrolig morsomt online med BF! :grin:

Lenke til kommentar

Ok... kan jeg bare si at jeg synes den omtalen var skikkelig dårlig skrevet ? Fikk liksom ikke akkurat lyst til å kjøpe det bare fordi han fyren sier det... Tydelig at han ikke har spilt flashpoint. Flashpoint bare ruler når det gjelder realizm og gameplay. Det er noe alle vet, og noe bf1942 ikke gjør.

hehe.

Funkster, out.

Lenke til kommentar

Bf rocker vilt...

Må være det mest gjennomtenkte for å få folk til å teamplaye...

Jeg er kanskje en av de få som syns bugsa er kule, ihvertfall de som ikke påvirker gameplay for mye, som Crash OL.

Favoritt må være Jeepen med mann som løper beina av seg Fred Flintstone-style.

BF1942 er IKKE det beste spillet i verden nei!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...