zvein Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Ser at jeg nå har fått et Zyxel P-660RU-t3 modem fra NGT i forbindelse med ADSL2+. Det jeg lurer på om det er mulig å få IP-Passthrough på denne, som på Netopia'n jeg bruker for tida. For de som lurer hva jeg mener med IP-Passthrough, så mener jeg at Zyxel'n fungerer som et reint modem uten no brannmur, og sender WAN IP'n vidre til en annen enhet, (I mitt tilfelle, en router), framfor å dele ut DHCP adresser. Lenke til kommentar
Rim Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det er fint mulig ja, men du får neppe lov til det av NGT. Har du sjekket med kundeservice? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 du får ikke lov til det av NGT Lenke til kommentar
zvein Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Har ikke sjekket med kundeservice nei, men iom. at det er mulig med Netopia'n, burde det jo være en mulighet på Zyxel'n også Lenke til kommentar
HellSpawn Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 du får ikke lov til det av NGT 5759738[/snapback] Hvorfor skulle de nekte deg det? Det er ingen god grunn til ikke å tillate dette. Lenke til kommentar
zvein Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg tipper også på at de ikke nekter deg det, men tror neppe de er veldig behjelpelige med å si hva som må gjøres for å få det til Lenke til kommentar
mar Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Er ingen som nekter deg å gjøre dette. Det eneste er at NGT gir ikke supoort på rutere som er satt opp slik (eller hjelp til hvordan de skal settes opp slik). Så dersom linjen detter ut en dag så må du nok resete ruteren, men det er jo egentlig ikke noe stort problem. Har testet ut dette på en slik ruter. Endte med at jeg ikke kom på nett og heller ikke fikk kontakt med ruteren. Så da var det frem med kulepennen Lenke til kommentar
zvein Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Snoka litt rundt inni Zyxel'n igår, og fant Bridge mulighet, så det er nok mulig, men er sikkert noe mer som må gjøres.. Lenke til kommentar
ronnyenk Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Prøvde å sette den i Bridge jeg også, men det fungerte ikke. Muligheten er stor for at jeg ikke hadde satt alle innstilningene riktig dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå