reverto Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg trenger å få kjøpt meg en ny TV siden min gode, gamle Grundig nettopp har takket for seg etter seksten års tjeneste. Men etter å ha vært innom zett.no, iTorg.no, qxl.no, rubrikk.no, og finn.no - alt uten hell - begynner jeg å forstå at dette kan ta litt tid. Er noen andre markedsplasser på nett hvor det er mulig å handle brukt, som jeg ikke vet om? Som den fattige studenten jeg er så har jeg ikke mulighet til å bare kjøpe meg en ny TV i en butikk, thank you very much statens lånekasse. Noen tips? Ser etter nettsteder a lá finn.no, iTorg.no osv. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 hva med bruktmarkedet her på HW.NO. zett.no Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jepp ! ønskes kjøpt annonse her, gratis.... http://bruktmarked.hardware.no/kat.php?k=4...7b2a0b3399b10fe Husk å skrive hvor du bor, kan hende naboen din har en TV til overs... Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Skal du ha en billig/gratis student-TV, ville jeg tatt en titt her Endret 15. mars 2006 av tomahg Lenke til kommentar
Makky Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 vet ikke hvor store de er, men så en reklame for varp.no Lenke til kommentar
reverto Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Skal du ha en billig/gratis student-TV, ville jeg tatt en titt her 5757661[/snapback] Takk for tipset. Holder på å sjekker opp om dette nå. Er jeg virkelig heltig er det mulig at jeg får ordnet dette allerede i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå