Joachim_F Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Sony har fortalt at de vil kutte prisene på PSP, lansere nytt ekstrautstyr (inkludert EyeToy-kamera) og legge til en PSone-emulator til systemet. Les mer Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 JEG tror PSone spill vil bli for store å laste ned for folket flest. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Håper at man vil få kunne lage ISO kopier av gamle PS1 cd'er, har jo en hel eske full av dem.. ^^, Lenke til kommentar
qdos Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 En stund til Hot Shot Golf kommer ut. Det er mange som selger billige GPS-mottakere med USB-grensesnitt. Er det noen som vet om det er mulig å få noen av disse til å virke med PSPen? Er det noen karttjenester som kan kjøres på PSP som har støtte for GPS allerede nå? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Har ikke hørt om det, å jeg henger ganske ofte på pspupdates.. Så hvis hadde vært noe slikt, tror jeg jeg ville hørt om det. Men jeg skal ikke si at jeg er 100% sikker.. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Mye bra her, men hvorfor mer eye toy? Har aldri syntes dette har vært noe gøy, jeg. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Mye bra her, men hvorfor mer eye toy? Har aldri syntes dette har vært noe gøy, jeg. 5760377[/snapback] Mest fordi Singstar og EyeToy er noe av det mest suksessrike på PS2? (Ihvertfall for "allmuen") Og da er det jo naturlig at de vil lokke med det samme på PSP. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 PS1spill er veldig aktuelt for min del ihvertfall! Tenk tanken å kunne spille Final Fantasy VII -> IX på tog, buss+++ Det er ihvertfall noe som jeg vil være villig til å kjøpe en PSP for. Men som Bertelsen skriver, det burde være mulig å lage ISO'er av egne spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg