F.Mackey Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Jeg sitter nå og irriterer meg ihjel over at ingen har klart og finne ut av denne teksten enda, og derfor har jeg lyst og prøve selv. Har funnet ut deler av den, som jeg tror er rett, men hjelp trenger jeg, så hvis det er noen som føler at de har noe hjelp og komme med hadde det vært veldig fint. Darkthrone - Hans Siste Vinter En mann drog for å lage ild, Om hjertet brant hans sjel, var vill I et slag hvor fare var glemt, det ble hans lange, kalde siste vinter. Vræææææl En kriger stor, med kovnet sinn I tåkedal, han ble ført inn Fra sitt ariske palass Det ble hans siste, lange, kalde siste vinter Kvitekrist og jøder feirer nå de tror at Odin ville forgå men kampen den har nå begynt det er hans største ærefulle seier Edit: Oppdatert Endret 16. mars 2006 av AMD-GNom Lenke til kommentar
Paull Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Slik "hører" jeg den sånn mer eller mindre: En mann drog for å lage ild, Om hjertet brant hans sjel, var vill I et slag hvor ?, det ble hans lange, kalde siste vinter. Groooowl! En kriger stor, med ? sinn I tåkedal, han ble ført inn Fra sitt ariske palass Det ble han siste, lange, kalde siste vinter Kvitekrist og jøder feirer nå de tror at Odin ville forgå men kampen den har nå begynt det er hans største ærefulle seier Endret 15. mars 2006 av Paull Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Takker så meget, og etter det jeg hører mangler det bare tre ord. Hadde noen klart de siste tre ordene hadde dagen min vært reddet. Har lagt til: En mann drog for å lage ild, Om hjertet brant hans sjel, var vill I et slag hvor far var glemt , det ble hans lange, kalde siste vinter. men er ikke sikker på om det er rett... Endret 15. mars 2006 av AMD-GNom Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Har hørt på black metal nesten daglig siden 2002, men har ikke sjangs i helvete til å forstå et eneste ord han synger (å lese teksten samtidig er jo en helt annen ting). Fatter ikke hvordan dere klarer det Lenke til kommentar
Paull Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Hm.. Lurer på om det kanskje skal være "I et slag hvor fare var glemt" ? Edit: Og kanskje "En kriger stor med kovnet sinn" ? Selv om kovnet ikke er et så veldig vanlig ord.. Og hele uttrykket høres helt på jordet ut... Hm... Endret 16. mars 2006 av Paull Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Eneste grunnen til at jeg klarer det er at jeg elsker den sangen hinsides det meste. Paull: Fare høres mer fornuftig ut, men e-en mangler, men det er jo snakk om black metal så kan jo være det er det. Da tenker jeg altså på uttalen, pleier og forsvinne endel bokstaver i black metal. En kriger stor med kvelt sinn? høres da ikke så gale ut for og være svar metall? Men da går jeg utifra at med kovnet så mener du kvelt? Endret 16. mars 2006 av AMD-GNom Lenke til kommentar
Paull Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Aha! Tror det heller kanskje må være "koldnet sinn" ? Høres litt mer blackmetalsk ut Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Mulig det men er jo vår kjære Fenriz som har skrevet det, og den mannen er spesiell. Men hva legger du i Koldnet sinn? Vet ikke hva det betyr selv. Edit: Høres mer ut som det er koldnet sin som blir skreket ja. Endret 16. mars 2006 av AMD-GNom Lenke til kommentar
Paull Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Men da er jo teksten 100%? Da har du jo æren av å være den første som legger ut den komplette teksten på internett Mad props to ya! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Den er ganske sikkert 100% rett nå ja, så jeg får se og legge den ut på nettet nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå