MindTooth Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei. Lurte på om denne boken var et godt valg i å starte å bruke PHP? Siden jeg ikke kan mere en XHTML ifra W3Schools sine tutorials. Håper på et raskt svar. Men dere kan også anbefale andre bøker eller nevne en vei jeg skal gå i programmering ruten. Hvis det finnes andre tråden, dere kan godt linke til. Tusen takk uansett Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Her finner dere boken forresten: http://www.bokkilden.no/ProductDetails.asp...oryName=BIC_UVG Lenke til kommentar
trondes Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Er nå begrensett hva en kan lære på 10 minutt da Har lest en del bøker, men jeg vil ikke anbefalle noen bøker, av den grunn at de bøkerne jeg synes er bra, er ikke se samme som du kanskje vil lære mest av: Plasser du kan finne mer info om å lære php er: http://www.sindrem.com/ , HER , www.php.net , php.faqts.com og sikkert flere 1000 andre plasser lykke til videre. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Men siden jeg ikke har mulighet for å bruke nett hele tiden. Så vil jeg gjerne begynne med en bok, og begynne etterhvert å få laget et dev nettsted. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Kunne jeg anbefale PHP-bok.no? Tror den skal være fin for nybegynnere:) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Kunne jeg anbefale PHP-bok.no?Tror den skal være fin for nybegynnere:) 5765225[/snapback] Ser ut som en bra bok. Men den er laget rundt Windows. Vil heller ha ei bok bare ang. det å lage hjemmeside med PHP. Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 litt usikkerpå hva du mener med det, men den boka forklarer hvordan du gjør alt på både windows og linux. og php er jo php, enten du er i windows eller linux. Jeg kjører linux, og hadde ingen problemer med den boka der. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Er det bra nok med eksemplet og slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå