DementedAlbino Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg er i grunn kjempe fornøyd med min canon skriver, og hadde det ikke hvert for at den ikke klarer å skrive på cd/dvd plater hadde jeg beholdt den videre. Noen som kan gi meg et bra tips på en skriver som er bedre enn canon i850, og som kan skrive på cd/dvd. Pris maks 2000. Er også litt nysjerrig på hvordan slike alt i ett skrivere er i forhold til vanlige skrivere med hensyn til kvalitet. Lenke til kommentar
Teater Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Spørs jo hva du er på utkikk etter, men jeg har en ip4200 (blekkskriver), den kan definitivt anbefales, og den skriver cd/DVD. Den ligger på rundt 900 - 1200,- tror jeg. Du kan også gå til storebroren ip5200 siden du er villig til å betale mer. Hvis det er en skriver du skal ha hjemme til litt av hvert tror jeg disse kan være bra (og du holder deg jo til Canon som du liker så godt). Men er det en skriver til jobbsammenheng med mange utskrifter hver dag ville jeg nokk godt litt opp i pris og kanskje til en laser... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) han ønsket tips om skrivere som kunne skrive på cd og dvd plater. Til dette duger ikke laser de aller , aller fleste nye canon blekk skriverene kan skrive på cd og dvd plateer tillegg: Da er det bare å se i brosjyrene eller beksrivelsene hoss butikkene. hva mere har du lyst på ?? trådlløs overføring av bilder fra digitalkamera til skriveren ? Endret 24. mars 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå