hitokiri Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Dette monsteret av en kameratelefon dukker opp i butikkhyllene før høsten. Vi har tatt en nærmere titt på LGs mobil med fem megapiksler. Les mer Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Fin, kompakt og liten til å være en så avansert mobil! Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Diggbar! Gleder meg til den kommer i butikkhyllene. Virker jo mer solid og forseggjort enn xcutes telefoner som kommer i løpet av våren.. Har mine tvil om byggekvalitet, kamerakvalitet og ikke minst menysystem hos xcute, for å si det forsiktig. Da har jeg mer tro på denne! Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 WOW! mobilen der var leeekker Lurer på hva prisen blir på noe sånt! Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 har du sett no så stygt. jaja, sikkert noen som ikke bryr seg om slikt.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Harry. Se på tastene, kommer til å bli skikkelig uvant. Joystick nederst til høyre. Hmm, og hva skal man med 5mpix? Det kan diskuteres, men jeg kjøper ikke denne fordi den skal erstatte mitt Ixus 700 med 7.1mpix. Bare et eksempel på det. Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Fin, kompakt og liten til å være en så avansert mobil! Hvordan avansert mener du? For meg virker det som en under middels avansert mobil, ikke engang med EDGE. Eneste avanserte funksjonen er kameraet. Typisk fjortis-mobil med andre ord Og Mini-SD er vel litt avlegs nå... eneste jeg ikke liker med i-Mate SP5 som jeg nettopp har kjøpt, den bruker Mini-SD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg