rstange Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Trenger ideer til hva jeg skal skrive om, skal ha skriveoppgave i norsk i morra... Skal skrive en sakprosa tekst (lesebrev eller artikkel) om "knuter" i språket vi skriver og snakker i norge idag... noen som har ideer til hva jeg skal skrive, evt. kilder der jeg kan skaffe info? Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hadde denne oppgaven på tentamen jeg å! Skrev om at det norske språket stadig forandrer seg. og om hva som påvirker det. Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ingen flere som har noen forslag? tar gjerrne imot noen ferdigskrevne stiler osv. men hvis ingen har det så tar jeg også imot gode forslag om hva jeg kan skrive om under knuter... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg ville gjerne hørt litt om dette selv. Har akkurat samme tingen i morgen, sakprosa, knuter som tema. Aner ikke hva jeg kan finne på. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) jag hadde om knuter på fredag jeg... jeg skrev om verdens politikk og greier... lololol... gammel tråd. sorry Endret 26. april 2006 av norma_saw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 skal ha om knuter i morga jeg! Tenker faktisk på å skrive dikt Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 hvordan gikk det Mariuzah? jeg fikk igjen min i dag... fikk faktisk 5 - meget fornøyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Det gikk faktisk utrolig bra Responsgruppa mi digga diktet mitt, som jeg fikk opp i 1.5 sider! Syntes at denne oppgava var utrolig digg, men det var litt vanskelig å finne rimord til alt.. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hm, jeg som hadde alle oppgavene i PDF, synd jeg ikke så denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå