Scotty Grumble Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 anbefales på det sterkeste, LES den, ikke se filmen, les boka, det er noe du tjener veldig på .... Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) anbefales på det sterkeste, LES den, ikke se filmen, les boka, det er noe du tjener veldig på .... 5757133[/snapback] Har akkurat lånt den, så holder på og lese den. Fra starten av så holder den en enkel vitenskaplig humor som er virkelig morsom. Så dette lover veldig godt Du leste den på Engesk vel? "Triology of five books" ^^ Endret 15. mars 2006 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Flott bokserie det Bøkene må lesast på englesk då. God humor Lenke til kommentar
daigoro Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Også verdt å få med seg er "Douglas Adams's Starship Titanic" som er skrevet av Terry Jones fra Monty Python. Samme univers som Hitchhikers Guide to the Galaxy. Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 ...og når man har lest hele Hitchhikers så kan man lese The Private Life of Genghis Khan. -Kisp Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 ...og når man har lest hele Hitchhikers så kan man lese The Private Life of Genghis Khan. -Kisp 5762135[/snapback] Kjøp "En bedrøvet laks" (husker ikke orginaltittelen), det får du den historen, en ufullendt roman og mange småtekster. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Leste de på norsk da jeg gikk på barneskolen. Veldig stolt av jeg debuterte såpass tidlig Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg leser den nå, på norsk tho. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Kjøp "En bedrøvet laks" (husker ikke orginaltittelen), det får du den historen, en ufullendt roman og mange småtekster. 5766594[/snapback] "Salmon of Doubt" heter den. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 ...og når man har lest hele Hitchhikers så kan man lese The Private Life of Genghis Khan. -Kisp 5762135[/snapback] Artig liten sak Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg anbefaler alle som likte Hitchhikers å lese Dirk Gently bøkene, de er like geniale som trilogien hans;) Lenke til kommentar
The Erland Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg anbefaler alle som likte Hitchhikers å lese Dirk Gently bøkene, de er like geniale som trilogien hans;) 5834675[/snapback] Nja, er ikke helt enig i det, synes at de kan bli litt kjedelige etter hvert. Den ufullendte romanen om Dirk Gently er derimot helt genial, men den ligner egentlig mer på Haikeren enn det den gjør på de andre Dirk Gently bøkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå