Kris R Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hva er forskjellen på Strategy-guiden og manualen som følger med Collectors Edition? Har hørt at Strategy-guiden er på over 300 sider, mens CE-manualen er på rundt 100 Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hva er forskjellen på Strategy-guiden og manualen som følger med Collectors Edition? Har hørt at Strategy-guiden er på over 300 sider, mens CE-manualen er på rundt 100 5756934[/snapback] Strategy-guiden beskriver sikkert i dybden det aller meste i spillet. Den kjøpes vel separat, tenker jeg. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det blir nok, som vanlig, en dyr sak som beskriver i detalj hvert eneste aspekt ved og i spillet. Jeg fraråder faktisk folk til å gå til innkjøp av en slik før du har lagt en god del timer bak deg i spillet uten. Blir jo nesten som en ekstremt detaljert walkthrough i tilfellet. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg fraråder faktisk folk til å gå til innkjøp av en slik før du har lagt en god del timer bak deg i spillet uten. Blir jo nesten som en ekstremt detaljert walkthrough i tilfellet. 5757841[/snapback] Og dem finnes det nok gratis eksemplarer av uansett. Jeg nevner bare The Unofficial Elder Scrolls Pages. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå