Spr0cket Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 sliter med å få noe god kontakt mellom ruter og mej, og jeg har funnet ut at årsaken kan være at antenna står på baksiden av mitt trauste chieftech bravo som for det meste er laget av stål. imidlertid får jeg full klaff når jeg setter samme kortet i htpcen som står oppå toppen av skrivepulten. jeg har sett en slik antenne bundlet med et hovedkort en gang, men lurer i dag på om den er til salgs alene. er snakk om ei antenne som passer koblingene på trådløse pci-kort, med kabel og fot slik at den kan stå på et bord e.l. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jada, finnes mange forskjellige, f.eks på Komplett. Men, om den eneste forskjellen på når det funker og når det ikke funker er at du flytter antenna et lite stykke, så kan det jo kanskje være verdt å investere i en meter antennekabel eller to? Så slipper man å kjøpe en helt ny antenne. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 dang, kanskje det. hvor får man det? ser for meg en kabel som er terminert med den lille skrukoblinga i begge enner, så kan jeg bruke den originale antenna om igjen Lenke til kommentar
Paull Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 De har det på komplett, tror det blir denne her du trenger da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå