abene Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Windows Vista klar i november? En talsmann for Microsoft har trolig avslørt lanseringsmåneden for neste Windows-versjon etter Windows XP. Windows Vista blir trolig lansert i november. Les artikkelen her Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 November blir vist en spennende måned, med både Vista og PS3 lansering. Hva skal en bruke pengene på, PS3 eller PC oppgradering? Tror jeg kommer til å vente til de verste bugsene er funnet Lenke til kommentar
BMP Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Tror jeg kommer til å vente til de verste bugsene er funnet 5756640[/snapback] hmm, kansje lurt det ja, jeg hadde bestemt meg for å kjøpe det når det kom men kansje jeg også skal vente. Det kommer jo oppdateringer også.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Blir jo spennede å se maskinkravene, tipper endel panikkslagene brukere får mindre problemer enn ventet, har jo vært masse mas om at man MÅ ha 2 gb ram og sånn for å kjøre vista.... AtW Endret 15. mars 2006 av ATWindsor Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg tror vel det er lurt å vente noen måneder. Så vidt jeg vet kommer vel Apple også med et nytt OS på den tiden. Og Intel kommer vel med en ny prosessor til bærbare. Så jeg tror det er lurt å vente til det har vært litt tester om de forskjellige OSene. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Så får vi se om M$ får Vista ferdig til da. Men uansett så synest ikke jeg at det er noe så veldig spennende med de punktene som står opplistet i artikkelen. Nei, det blir nok Linux på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå