Pastor Lorentzen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg er helt enig med deg.. hvis den kommer til å koste bortimot 5-6 tusen vil nok egentlig de færresten kjøpe den. 6000 er igrunn drit mye penger og absolutt ikke alle har råd til det.. Måtte i så fall blitt de som er spesielt interesserte som kjøper ved lanseringsdato og når prisen faller vil nok flere kjøpe Folk punget gladelig ut 7-8000 for PS2 til lansering. De stod i kø for å få kjøpt en maskin til dobbelt pris (jeg solgte de selv til slike priser). Det kommer ikke til å bli noe problem å selge PS3 før jul, uansett om butikken tar 10.000 for maskinen. Det finnes nok desperate mennesker. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 jeg vil bare legge til at jeg synes det er konge at det er et år mellom lanseringne av Xbox 360 og PS3. det å få et gap mellom de to lanseringene vil forhåpentligvis gjøre at det blir mer kniving blandt produsentene. Dette gjør jo at PS3 mest sannsynlig vil være kraftigere enn XboX 360 som igjen betyr at Microsoft vil jobbe enda hardere for å slippe ut neste versjon av Xbox på markedet.. (forhåpentligvis) Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 jeg vil bare legge til at jeg synes det er konge at det er et år mellom lanseringne av Xbox 360 og PS3. det å få et gap mellom de to lanseringene vil forhåpentligvis gjøre at det blir mer kniving blandt produsentene. Dette gjør jo at PS3 mest sannsynlig vil være kraftigere enn XboX 360 som igjen betyr at Microsoft vil jobbe enda hardere for å slippe ut neste versjon av Xbox på markedet.. (forhåpentligvis) 5858686[/snapback] PS3 vil nok bare være marginalt kraftigere enn Xbox360 og MS vil _ikke_ stresse med lansering av en ny boks. 360 kommer nok til å være på markedet omtrent like lenge som PS3 (sjekk PS2, Xbox). Fokuset kommer til å være å få tak i de beste utviklerene og presse maskinvaren til det ytterste. Spesifikasjonene til PS3 har vært kjent like lenge som Xbox360 og PS3 har nok hovedsaklig blitt forsinket pga blueray. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 En evt ny Xbox er nok under utvikling allerede. De har nok noen fremtidsplaner so ikke vi 'vanlige' folk i gata får høre så mye om Xbox360 har nok en forventet livsyklus som de er nødt til å forlenge mest mulig med å komme med stortitler og utnytte teknologien bedre og bedre. På et eller annet tidspunkt må de komme med noe nytt, men Sony lager vel neppe en PS4 med det aller første. Men det er nok noen skisser på tegnebordet der også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg