gekko4u Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Hei , jeg skjønner ikke så veldig mye akkurat nå .... Jeg har et K7n2-delta ILSR HK med 2 stk sata kontakter som er i bruk 2x 160 gig dette ble for liten plass og bestilte 2x 250 gig sata disk og nevnte kontrollerkort plugget dette i og får ikke til å funke ....... får faktisk kontroller kortet til å styre dvd brenneren (pata) men hvis jeg kobler til HD (sata) på kortet så klikker onboard kontrolleren og begynner og lete etter IDE drives og ingen ting skjer kontrollerkortet finner diskene jeg kobler til men det er onboard kontolleren som ikke liker dette , det er en promise 375 onboard ..... jeg har prøvd ALLE ledige pci slotter på hovedkortet , tatt ut alle andre pci kort og kjørt kun kontroller kort , men ingen ting hjelper .... har også prøvd å rote litt i BIOS Endret 15. mars 2006 av gekko4u Lenke til kommentar
gekko4u Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 ingen som har en idë på hva som gjør dette ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå