Gå til innhold

ASUS A6Ja oppdaterte PC. Snart på lager?

Anbefalte innlegg

Kommer den oppdaterte versonen av denne PCen på lager snart? Ser at Komplett.no venter den inn allerede på fredag, men er det stor sjangs for at denne blir utsatt? Haster litt for å få meg bærbar PC av denne typen, og tar det lang tid kan jeg like gjerne bestille den litt dårligere versonen.

Kan jeg ikke like gjerne bare bestille den eldre versonen i tillegg til en 1024 MB brikke? Spiller ingen rolle for meg om hardisken på den nye er 20gb større, og CPUen er da neppe merkbar stor forskjell?

Endret av nilsjohann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer den oppdaterte versonen av denne PCen på lager snart? Ser at Komplett.no venter den inn allerede på fredag, men er det stor sjangs for at denne blir utsatt? Haster litt for å få meg bærbar PC av denne typen, og tar det lang tid kan jeg like gjerne bestille den litt dårligere versonen.

Kan jeg ikke like gjerne bare bestille den eldre versonen i tillegg til en 1024 MB brikke? Spiller ingen rolle for meg om hardisken på den nye er 20gb større, og CPUen er da neppe merkbar stor forskjell?

5756349[/snapback]

Det virker som du har funnet svaret ditt selv...

Den oppgraderte maskinen har bare 20 giga større harddisk + 512MB ram mer, og rammen kan du selfølgelig bare oppgradere selv.

Lenke til kommentar

Spørst hvor merkbar 1,83GHz er kontra 1,66GHz. Alternativet er jo å kjøpe den "billige" versonen med 512MB DDR og heller smutte inn en ekstra 1024MB brikke og dermed oppnå mere minne til samme pris som den dyreste PCen. Hardisken spiller ingen rolle, så ulempen er jo å få svakere CPU, men mere ram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...