tundra Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Når jeg setter ei cd-plate inn i cd-romen, kommer det opp slike normale lyder som tyder på at den har tenkt å lese platen, og det kommer også såvidt opp ei sånn cd-plate på musepekeren (jeg har windows xp), men så skjer det ikke noe mer. Hvis jeg går via min datamaskin og inn i cd-romen derfra, kommer det bare opp et tomt vindu, dette skjer uansett hvilken cd-plate jeg prøver med så det er ikke noe galt med plata. I enhetsbehandling ser det ut til at alt skal være i orden med cd-romen. Jeg har forsøkt å avinnstallere den, men det er samme problemet etterpå. Noen som har den fjerneste anelse om hva som er feil, og eventuelt hva jeg kan gjøre for å fikse det? Takknemlig for alle forslag! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg hadde et lignende problem om jeg oppgraderte bare firmware'n og vips så funka det..! Søk på google med modellnummeret på spillern og "firmware download" så finner du sikker noe nyttig.. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Mulig jeg er helt på bærtur her, men men! Aktivert cd-rommen i bios? Lenke til kommentar
tundra Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Takker for tips. Jeg oppdaterte firmwaren men det hjalp ingenting, fortsatt samme problemet... Flere tips? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Takker for tips. Jeg oppdaterte firmwaren men det hjalp ingenting, fortsatt samme problemet... Flere tips? 5757037[/snapback] Kanskje noe galt med selve cd-spilleren? Er det ikke også slik at det kan legge seg møkk/støv på laseren? Alder? Lenke til kommentar
tundra Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 cd-romen er helt ny så det er ikke noe skit i den. må være noe feil med den tror jeg, men hvordan får jeg den ut for å prøve en annen cd-rom? det er en sånn slim-sak på en bærbar pc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå