Octomannen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 http://wikihost.org/wikis/ukres/programm/g...me=sonyps3_lies Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Ja, det skal virkelig bli interessant å se om det er hold i løftene om PS2- og PSX-spill i HD. Ut fra mine begrensede kunnskaper om innmaten i PSX og PS2 skulle vel dét nærmest være teknisk umulig? Jeg trodde ikke alle PSX/PS2-spill kjørte noe bibliotek for å putte grafikken på skjermen? Uansett, klarer de det er jeg i himmelen. Jeg mener, Shadow of the Colossus i HD, og uten hakking... Jømmi. Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Seks millioner maskiner til lansering, sier Kutaragi. Det er vel nesten dobbelt så mange som Microsoft hadde, om jeg husker rett. Det vil uansett bli mange som ikke får tak i maskin før jul. 5756150[/snapback] Kutaragi sier 6 millioner ved utgangen av mars 2007.det vil si kanskje 2 millioner ps3 ved lansering,ser for meg noen grusomme priser fra spiderman,spaceworld etc på de få tusen maskinene som isåfall kommer til norge.Da ps2 ble lansert mener jeg å huske at spiderman tok 6-7000 pr maskin,tipper 8-9000 denne gang.jeg skal selfølgelig kjøpe ps3 men bestiller på nett når de blir annonsert. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 MERK at Sony har IKKE sagt om en HDD blir solgt sammen med ps3! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hvis de bare hadde fyrt på litt info ang maskinen om den skal komme i to versjoner som X-Box 360 hadde det hjulpet en del, satse på at mere info kommer etter hvert og at eventuelle forhåndsbestillinger blir lagt ut. Er ikke lenge igjen til November. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå