kewell79 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Pris om PS3 er ikke blitt nevnt..enda PS3 has next-generation HDMI from the beginning. Ken Kutaragi, PlayStation Master and keeper of big news has announced at the PS meeting today that the PlayStation 3 will be launching in November worldwide in the North American, Asian, and European territories. Several million units will be produced on a monthly basis up until launch(ehhh..ja da bør Sony starte NÅ høres ikke veldig realistisk ut i praksis at så mange kan spyttes ut fra fabrikkene på så kort tid.... PSP will get a videophone in Fall and PSP EyeToy will be released. Hot Shot Golf GPS is also scheduled. Macromedia Flash will be supported in PSP by the next firmware update -PSP Camera+4gb is revision is indeed real and will be released this fall. -Camera Add-on and 4gb memory stick will also be sold for current owners this fall. -With Camera Add-on, PSP is to a videophone Official PSOne emulator for PSP -- No price drop for PS2 Endret 15. mars 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 omfg, endelig GPS til pspen! Jippi! Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Verdensomspennende lansering av PS3 i november skrives det nå. Endret 15. mars 2006 av Pastor Lorentzen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Endelig noe offisielt, endelig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Verdensomspennende lansering av PS3 i november skrives det nå. Dine spådommer fra i natt slo feil, Wilbur. 5756112[/snapback] Det var vel heller verdenspresses spådommer som har sirkulert alt for lenge,slik går det når man velger å holde kortene tett Godt at Sony åpner kjeften,no mangler vi bare å se noen flotte spill Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 http://media.ps3.ign.com/media/814/814614/imgs_1.html Untold Legends: Dark Kingdom (PS3) Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Der var det offisielt at det blir global lansering i November. Kommer til å bli en ufattelig panikk blant folk for å skaffe seg en maskin. Samtidig er det det eneste riktige Sony kan gjøre, de vil dominere mediebildet totalt i månedene før jul sammenlignet med Xbox 360. Å lansere maskinen i Japan før jul og i resten av verden 2007 ville vært en stor tabbe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Da får vi bare håpe at Sony skrur igang samlebåndene i god tid, slik at man ungår de samme leveringsproblemene som MS hadde Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Seks millioner maskiner til lansering, sier Kutaragi. Det er vel nesten dobbelt så mange som Microsoft hadde, om jeg husker rett. Det vil uansett bli mange som ikke får tak i maskin før jul. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Ja, det høres bra ut! Men det kan fort oppsto problemer med levering av visse komponenter. Men eg håper for SOnys del at heretterr,bil alt gå på skinner. Konkurransen fra Sony vil tjene oss med 360 bra tror eg Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 bare å nevne at det er bare 1-2 uker SONY gikk offisielt ut og sa at den fortsatt er planlagt å komme til våren. Om nå Sony greier en world wide launch og 6 millioner ved lansering gjenstår å se Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Ja, det høres bra ut! Men det kan fort oppsto problemer med levering av visse komponenter. Men eg håper for SOnys del at heretterr,bil alt gå på skinner. Konkurransen fra Sony vil tjene oss med 360 bra tror eg 5756182[/snapback] Sett fra Sonys åsted er det bare en fordel at det ikke kommer nok maskiner, for det vil føre til enda mer pressedekning og enda flere desperate kunder som vil gå over lik for å få tak i maskinen. En utilgjengelig vare er mye mer ettertraktet enn en tilgjengelig vare. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 en liten oppsummering: Worldwide November 2006 launch Two-tiered online service model Requiring of HDD Linux on the HDD Basic model of online service is free Final dev kits will be sent in June 2006 Full backwards compatibility with PS2 and PS1 in HD All PS3 games are on BR discs Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det er sannt det du sier det Pastor, men det er ikkje til å unngå mye frustrasjon hehe. En annen ting eg håper på er at Sony presterer en mengde bedre lanseringstitler, og ikkje minst litt meir varierte enn det 360 presterte Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hmmm det at harddisk kommer med som standard gjør PS3 veldig emr interressant med en gang for min del. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Ja den må jo det siden PS3-spillene er avhengige av HD som mellomlager vil eg tru Var vel slik at den blue-ray spilleren på PS3 var ganske treg? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Oj oj verdenslansering i november. EDIT: Arikkelen My day is saved. En ting jeg ikke forstår er åssen de skal klare å få levert PS1 spill i HD? MGS 1 til PSX i HD på PS3, gjør seg sikker bra. Endret 15. mars 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 PS3 skal være en mediemaskin, slik jeg ser det. Men vil den og ha muligheter for å ta opp fjernsyn. Altså en slags digital videorecorder. Ser at dette er nevnt tidligere fra andre forum. Den er nødt til å ha tuner inngang. Noen som vet? Lenke til kommentar
andgob Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Dette blir bra. er ikke lenge til november, tiden går utrolig fort. releasen blir også tidliggere enn jeg hadde forventet, så dette er utrolig gode nyheter for meg All info om ps3 her: http://ps3.ign.com/articles/696/696062p1.html jeg har også planer om å starte www.ps3avisen.com, følg med på www.pspavisen.com for nyheter om denne sida. kommer til å bli bra tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå