vegge Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Priser for NetCom Internett: Oppkobling: 0,45 0600-2400: 0,10 (6 kr/t) 2400-0600: 0,05 (3 kr/t) Er dette det billigste free-surf-greia for en ISDN-bruker? Det er snakk om bestefar-Internett, hvis det har noe å si for svarene deres.. Noen som bruker dette? Erfaringer? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Kanskje fastpris alà http://signup.tiscali.no/privat/surfer/? 30 min/ dag for 80 kr/ mnd, så kan han samle opp ikkebrukt tid til helga :smile: Lenke til kommentar
aschj Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Viss bestefar ikke tenker å surfe så mye, så er nok netcom billigst. Min bestefar surfer aldri, men har heller ikke pc. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 min bestefar kjører bare mercedes han. eneste computeren han interesserer seg for er kjørecomputeren. (ja jeg vet dette er svada, men dette er resultatet av en våkenatt) Lenke til kommentar
kalle_klovn Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hei Har hatt netcom internett og isdn et par år. Har undersøkt litt, men ennå ikke funnet noe rimeligere alternativ, med hensyn til minuttpris. Har ikke hatt noen form for problemer. Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Netcom er billigst Som nummer to tror jeg tiscali ligger... det var samme pris før.. men nå har tiscali satt opp prisene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå