Lord Hell Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 siste dagene har temeraturen på min pc øket med 20 grader.. spoolsv.exe tar 25% av cpu.....noen som vet hvilket program denne exe filen er? jeg mistenker at den er synderen men finner ikke ut hva det er for noe....alle daglige programmer fungerer når jeg stopper det og temeraturen synker.. anywhone?? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 http://www.google.no/search?q=spoolsv.exe Første treffet Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 ok......en jevla trojan.... noen andre som har hatt denne...? får prøve å finne removal tool i morgen...... likevel er jeg overasket.....jeg har nod 32 og kjører div kjente spyware progs jevnlig...... god natt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 det er ikke nødvendigvis en trojan, det er og printer servicen til ms.. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 hvis den ligger noe annet sted en C:\Windows\System32, så er det et virus ja Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 hmmmm.....den ligger i system mappen så den skal nok være der... MEN den skal ikke ta 25% cpu og temeraturøkningen ser fra til å finne løsningen på dette problemet......jeg har stoppet programmet og nå er det snart et døgn siden det har startet..... det som er litt sprøtt er at hos meg som har 2 cpuèr er det faktisk cpu2 som blir varm.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå